O bana zaten bakmaz dediğiniz insanlar oldu mu?

İyi Geceler 🌙
bi çoğumuzun olmuştur, bize “bu bana bakmaz” dedirten biri. Sanırım en çok Lise yıllarında okulun popüler kızı/erkeği için kullanılmıştır bu söz, birileri tarafından. 😅
Size bunu düşündüren biri oldu mu?
Veya KSde görüp de “bu bana bakmaz” dediğiniz biri oldu mu?
O bana zaten bakmaz dediğiniz insanlar oldu mu?
O bana zaten bakmaz dediğiniz insanlar oldu mu?
O bana zaten bakmaz dediğiniz insanlar oldu mu?
O bana zaten bakmaz dediğiniz insanlar oldu mu?
Sevdiğini belli et. Gizlemek başkalarına fırsat vermektir.
Necip Fazıl Kısakürek🌸
Güncellemeler
+1 yıl
SS için teşekkürler en sevdiğim Admin @canerozkum ✌🏻
O bana zaten bakmaz dediğiniz insanlar oldu mu?
Cevapla