Yazmak isteyen bir yolunu bulup her türlü yazıyor o mesajı değil mi?

Kimse kimseyi kandırmasın şimdi çalışmadığımız süreler boyunca telefon her dakika yanımızda. İnstagramdan ya da wp den bir bildirim olsa zaten ana ekrana düşüyor..
Ciddi manada hoşlansa iki eli kanda olsa yine yazar
Yok gezmedeyim yok ailemleyim yok arkadaşlarlayım...
bunlar bana hikaye geliyor ya...
ha gerçekten geç yazacaksa da haber vermeli şu saatte Müsaitim diye
Yazmak isteyen bir yolunu bulup her türlü yazıyor o mesajı değil mi?
Cevapla