İlişkinizde kendinizi yalnız hissettiğiniz oldu mu?

Selam arkadaşlar! Bazen bir ilişkimiz olsa da; kendimizi yalnız hissederiz. Sevdiğimiz kişiden yeterince sevgi ve ilgi göremeyiz. Zor zamanlarımızda onu yanımızda hissedip varlığıyla bize destek olmasını bekleriz ama o yoktur. Hani hep denir ya ben gülerken hep yanımdaydı ama ağlarken hiç yoktu. Sizin ilişkilerinizde hiç böyle hissettiğiniz oldu mu?
Ne zordur hayatında biri varken kendini yalnız hissetmek... 😐😐
Ne zordur hayatında biri varken kendini yalnız hissetmek... 😐😐
İlişkinizde kendinizi yalnız hissettiğiniz oldu mu?
Cevapla