Sizce çiftlerden birinin hayatını kaybetmesiyle yalnız kalan kişi tekrar evlenmeli mi?


KADIN:
Ölsem ne yapardın? Tekrar evlenir miydin?

KOCASI:
Hayır... Evlenmeyi nasıl düşünebilirim?

KADIN:
Neden olmasın?
İyi ve kötü zamanların için bir ortağa ihtiyacın olacak. Lütfen tekrar evlen

KOCASI:
Çok tatlısın, ölümden sonra bile beni düşünüyorsun

KADIN:
Bana söz ver, ölürsem tekrar evleneceksin...

KOCASI:
Tamam, Tamam, tekrar evleneceğim. Yalnızca senin için...

KADIN:
Yeni eşinle bizim evimizde mi yaşardın?

KOCASI:
Evet, ancak hiç bir zaman senin odanı kullanmasına izin vermezdim.

KADIN:
Benim arabamı sürmesine izin verir miydin?

KOCASI:
Hayır, o senin araban. Onu senden kalan bir anı olarak saklardım. Ona yeni bir tane alırdım...

KADIN:
Ona benim mücevherlerimi verir miydin?

KOCASI:
Hayır, nasıl yaparım. Onlardan senin hatıran var. Eminim yeni eşim de kendine ait yenilerini isterdi.

KADIN:
Benim ayakkabılarımı giyer miydi?

KOCASI:
Hayır, asla. Onun ayak numarası 39, seninki 37

KADIN:
------SESSİZLİK------

KOCASI:
Allah kahretsin!!!

Kocanın cenazesi yarın, lütfen katılın.
Sizce çiftlerden birinin hayatını kaybetmesiyle yalnız kalan kişi tekrar evlenmeli mi?
Sizce çiftlerden birinin hayatını kaybetmesiyle yalnız kalan kişi tekrar evlenmeli mi?
Cevapla