Türk kızların yabancı erkeklerle birliktelik yaşaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Türk kızlarının Avrupa'lı erkeklerle evlenmek istemesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence Türk erkeğiyle Türk kadını birlikte gitmiyor. İkisi ayrı ayrı güzel. Şimdiye kadar bir çok Türk'le ilişkim oldu. Hepsinin sonucunda pişmanlık ve hayal kırıklığı yaşadım. Türk erkekleriyle kafam uyuşmuyor. Fazla kıskanç ve baskıcı buluyorum. Gönüllülük projesi için İtalya'ya gittiğimde ekipteki İtalyan bir yaşıtımla tanıştım ve sevgili olduk. şu an çok güzel bir ilişkimiz var. Bence Türk erkekleri ve kızları yabancılarla evlilik yapmalı. Yabancı damatların ve gelinlerin sayısı artmalı diye düşünüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
İnanmayanlar için birkaç fotoğraf 👉🏻👈🏻 😌
[url=https://www. hizliresim. com/gyfp8hu][img]https://i. hizliresim. com/gyfp8hu. png[/img][/url]

[url=https://www. hizliresim. com/r5w0bp4][img]https://i. hizliresim. com/r5w0bp4. png[/img][/url]
Güncellemeler
+1 yıl
[url=https://www. hizliresim. com/98mtlz3][img]https://i. hizliresim. com/98mtlz3. png[/img][/url]
Türk kızların yabancı erkeklerle birliktelik yaşaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla