Sol kolum sürekli uyuşuyor, uyuşmadan ziyade sancıma tarzında bir uyuşma var. Geceleri uyutmuyor bazen. Ne olabilir?

Sol elimin baş parmak kısmında sürekli seğirme oluyor. Böyle pıt pıt atıyor orası ve elimden omzuma kadar, hatta bazen boynuma kadar uyuşma oluyor. Kolumu çok hareket ettiremediğimi hissediyorum, keçeşmiş gibi. Geceleri uyutmuyor bu sancılar. Kalpsel bir şey yok dediler, nörolojiye yönlendirildi. Ne olabilir? Çok korkuyorum... Her gün aynı şeyler, çok yoruldum, bitik durumdayım. Ağlamak istiyorum...
Sol kolum sürekli uyuşuyor, uyuşmadan ziyade sancıma tarzında bir uyuşma var. Geceleri uyutmuyor bazen. Ne olabilir?
Cevapla