Yalnızlık ızdırap verir mi yani acı verici hâle gelir mi?

Yalnız kalmak ( her anlamda, duygusal, fiziksel,+18) ızdırap acı verici hâle gelir mi? Bazen içimde bir acı oluyor öküz oturuyor içime uyuyamıyorum. Yalnızlıktan dolayı olduğunu biliyorum ama herkes için geçerli mi bu durum? İstenmeyen yalnızlık benimki o yüzden soruyorum?
Yalnızlık ızdırap verir mi yani acı verici hâle gelir mi?
Cevapla