Yaşlarımız 21-23.
Normal iliskilere göre daha bi özen isteyen bir is bu uzak mesafe iliskisi... nasıl bu bag kuvvetlenir?
Bir konu da tartısırken konu galiba hassaslasınca gözleri doldu. Dedi ki ben hiç biseye aglamamısken buna nasil gözüm doldu anlamadım ama zor işte uzak mesafe iliskisi dokunmak istiyorsun dokunamıyosun dedi. Uzak olmasak ben seni görsem sarılsam fazla yakınlaşmasak bile olur ancak uzaktasın bu bağı sürdürme ve birbirimize olan bağımızı kuvvetlendirme icın yakın temaslı sohbetler kuruyoruz biliyorum bu da kotu ama iliskimizde monotonluktan anca böyle kaçabiliriz dedi duygulandı vs. Henüz yeniyiz. Hatta sinirlenmisti bana. Sovmek istiyorum ama kırılacagın aklıma gelince aklımı dinliyip siniri köşeye bırakıyorum olabildiğince dedi. Duygularından eminim sonsuz. Nasipse bulusacagz ancak o diyor mesela hep derdim uzaktan sevgili yapmaya karşıydım dokunamıyosun yüzunu izleyemiyorsun dedi. Haklı yani.. ama napsam ona kendini iyi hissettirsem.
Normal iliskilere göre daha bi özen isteyen bir is bu uzak mesafe iliskisi... nasıl bu bag kuvvetlenir?
Bir konu da tartısırken konu galiba hassaslasınca gözleri doldu. Dedi ki ben hiç biseye aglamamısken buna nasil gözüm doldu anlamadım ama zor işte uzak mesafe iliskisi dokunmak istiyorsun dokunamıyosun dedi. Uzak olmasak ben seni görsem sarılsam fazla yakınlaşmasak bile olur ancak uzaktasın bu bağı sürdürme ve birbirimize olan bağımızı kuvvetlendirme icın yakın temaslı sohbetler kuruyoruz biliyorum bu da kotu ama iliskimizde monotonluktan anca böyle kaçabiliriz dedi duygulandı vs. Henüz yeniyiz. Hatta sinirlenmisti bana. Sovmek istiyorum ama kırılacagın aklıma gelince aklımı dinliyip siniri köşeye bırakıyorum olabildiğince dedi. Duygularından eminim sonsuz. Nasipse bulusacagz ancak o diyor mesela hep derdim uzaktan sevgili yapmaya karşıydım dokunamıyosun yüzunu izleyemiyorsun dedi. Haklı yani.. ama napsam ona kendini iyi hissettirsem.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umarım mutlu olursun🙏 uzaklık olarak ne kadar bir uzaklık var mesela aranızda?
Gerçekten çok sağ ol. SEn yasadin mi böyle uzak bi iliski? ... :) 4-5 saatlik kadar uzak sayılır
biraz şimdi tâbi abest olacak bir değil bir kaç ilişkim oldu uzaktan hepsi ile de görüştük yürütebildik bir şekilde. Uzaktan olmanın eksileri da var artıları da ama ama güzel yanlarında bile zorluklar var :)
Bu arada saçma sapan insanlara takılma burada çok var onlardan 🥊
Kesinlikle öyle. Uyku saatimizden bile fedakarız bazen ben uykusuz kalırım bazen o. Sırf sohbet edeceğiz diye. Bazen yakınsak tensel konulara da giriyoruz. Diyor ki yannyana olsak aynı şehir de. Her gün yanaşmam. Yanağından sevsem yeter ama uzağız bu bağı dinç tutmamız gerekiyor mesafe olduğu için de tensel sohbetlerle heyecanını tutabiliyoruz iliskinin falan dedi. Bu sohbet evvelinde de bi konuda duygulanmıstı falan. Çok şeker geldi o hali bana ama erkekler sevince böyle değişik bi şeye mi dönüşüyorlar bilemedim:)))))
Hahah dışardan böyle bakınca daha doğrusu okuyunca bi sevimli geldi gözüme sankii 😄 ya uzaktan ilişkilerde en önemli şey bence kadınlar için güven oluyor çünkü o güven duygusu oturmadan ve arada belirsizlik olunca asla ilişkiye kendini veremiyor kadın sürekli bir huzursuzluk hali o yüzden erkeğin biraz daha sevgisini hissettirmesi o güveni vermesi gerekiyor sonrası zaten rayına oturuyor ha birde malesef heyecan çok önemli o heyecanı yüksek tutmak şart biraz tensel biraz cinsel konular derken bir çekim yaşanıyor ; ) o ne demek ya değişik bir şey sanki sevmeyince kütük sevince şeker dedin gibi geldi bize 😄
Bugun söyle bi sey oldu. Uyuyordum uyanınca ara demis ozledm vs demis. SOnra bi ki saat ardından tekrwr mesaj atmış ben uyurken “sen bana naptın böyle çok duygusal oldum” demiş. . Sonra araştık. “Çok seviyorum seni kırmamak l için kendimi çok şartlandırdım ağzıma kelimeler doldu taştı kalbini kırmamak için konu ne olursa olsn sustum “ dedi ama bu beni yoruyor dedi “kelimelerimi özenle seçiyorum aman şunu dersem kırılır diye düşünüp demiyorum susuyorum ama kendimi parçalamış olıuorm yoruyor beni” dedi. Ben de ona her halini sevdiğimi bana kızdığında da istediği tepkiyi beni kıracağını düşünmeden vermesi gerektiğini söyledim ama korkuyorum seni kaybetmekden vs dedi. NAsıl destek olsam ona sapıttım
Ana bu ne olum ezik erkek uzak ilişki olmaz aten ayrıl.
Eziklik neresinde eğer ezik demenin nedenini açıklarsan? :)
Ogrenmek için soruyorum yani. Yanlış anlma
ayrılın boşuna vakit kaybı
Senin ne zmn en son sevgilin oldu
4 5 ay once ayrıldım neden