Uzak mesafe iliskisi nasıl daha iyi yonetilir? Ağlayan erkek?

Yaşlarımız 21-23.
Normal iliskilere göre daha bi özen isteyen bir is bu uzak mesafe iliskisi... nasıl bu bag kuvvetlenir?

Bir konu da tartısırken konu galiba hassaslasınca gözleri doldu. Dedi ki ben hiç biseye aglamamısken buna nasil gözüm doldu anlamadım ama zor işte uzak mesafe iliskisi dokunmak istiyorsun dokunamıyosun dedi. Uzak olmasak ben seni görsem sarılsam fazla yakınlaşmasak bile olur ancak uzaktasın bu bağı sürdürme ve birbirimize olan bağımızı kuvvetlendirme icın yakın temaslı sohbetler kuruyoruz biliyorum bu da kotu ama iliskimizde monotonluktan anca böyle kaçabiliriz dedi duygulandı vs. Henüz yeniyiz. Hatta sinirlenmisti bana. Sovmek istiyorum ama kırılacagın aklıma gelince aklımı dinliyip siniri köşeye bırakıyorum olabildiğince dedi. Duygularından eminim sonsuz. Nasipse bulusacagz ancak o diyor mesela hep derdim uzaktan sevgili yapmaya karşıydım dokunamıyosun yüzunu izleyemiyorsun dedi. Haklı yani.. ama napsam ona kendini iyi hissettirsem.
Uzak mesafe iliskisi nasıl daha iyi yonetilir? Ağlayan erkek?
Cevapla