Uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar vedalaşırken çok zor oluyor mu?

8 ay sonra ilk kez buluştuk çok az zaman geçirebildik ama onun geri gideceği aklıma geldikçe ağlayasım geliyor. Aynı şehirde olduğumuzu bilmek bile beni iyi hissettiriyordu.
Uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar vedalaşırken çok zor oluyor mu?
Cevapla