Gözünüzün yağını yiyeyim bana bi fikir verin?

Biz eski sevgilimle arkadaş gibi konuşuyoruz arada o mesaj attığı zaman. Konuşmak benim hoşuma gidiyor ama eski mevzulardan dolayı mesaj atmaya yüzüm olmadığı için hep onun atmasını beklemem gerekiyor. Mesaj atmak istiyorum ama ne yapmalıyım sizce. Yani sonuçta o bana yazdığına göre ben de ona yazabilirim bence
Gözünüzün yağını yiyeyim bana bi fikir verin?
Cevapla