Gereksiz yere soğuk davranıyor , ne yapmam gerek?

Sevgilim ile yaklaşık 1,5 ay önce ayrıldım … gerekçesi onun benim yaptığım evlilik teklifini beğenmemesi ona göre “ basit , baştan sağma “ yapmışım ama o bana hakaretler , bağırmalarda bulundu hayal kırıklığı yaşadım , aradan zaman geçti onunla konuşma fırsatım oldu bana “ senden soğudum , beni soğuttun , kırdın , üzdün dedi “ oysa ona temiz niyetimle gittim gösterişten uzak sade bir teklif yaptım , böyle popüler dış çekimlerinin yapıldığı fotoğrafçıların uğrak yeri bi yerde sürpriz yapayım dedim ama onu bu kadar soğutacak , kıracak bişey yaptığımı düşünmüyorum…
Gereksiz yere soğuk davranıyor , ne yapmam gerek?
Cevapla