Sevgilim hiçbir sebep yokken soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?

Hiçbir sebep yok ama aşkım, canım vs. demiyor mesafeli davranıyor. Az önce ders çalışıyordu iyi calismalar dedim sadece "teşekkürler" yazmis. Hiç özledim falan da demiyor. Normalde de sessiz ve içine atan biri ama artık beni sevmediğini düşünücem :/

Sevgilim hiçbir sebep yokken soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla