Sevgilim benim çok mutlu olduğunu ona çok iyi geldiğimi söyledi sonra ertesi gün evli olduğunda kendime yakıştıramıyorum dedi?

O bekar
bile bile konuştu benimle eskiden aynı is yerindeydik o çıktı o çıkmadan başladık konuşmaya beğendiğini hoşlandığını anlıyordum zaten 1 ay konuştuk buluştuk güze vakit geçirdik 2 gün sonra yine güzel güzel konuşuyordu sonra ben artık yapamayacağım kusura bakma görüşmek istemiyorum artık evli olanı kendime yakıştıramıyorum diye mesaj attı dalga mi geçiyorsun yazdım yoo ciddiyim tamam bisey yazmana gerek yok yazdı bende sildim numarasını sonra baktım o da instagramdan çıkardı beni bitti yani neden yaptı beni sevdiğini söylüyordu
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bi daha yazar mi
Sevgilim benim çok mutlu olduğunu ona çok iyi geldiğimi söyledi sonra ertesi gün evli olduğunda kendime yakıştıramıyorum dedi?
Cevapla