Yazlığa erkek attıgım faturalardan anlaşılır mı?

Yaklaşık bir senedir hiç gidilmeyen yazlığımız var. Anahtarlarını çalıp erkek arkadaşımla gittim bir kere. Az miktarda elektrik ve su kullandık ( 30 dk bir lamba yandı 3- 4 litre de su harcandı) Bu yazlıgın faturası ödenirken eve birisinin girdigi elektrik ve su kullanıldıgı bir şekilde anlaşılır mı faturalardan yakalanır mıyım?
Yazlığa erkek attıgım faturalardan anlaşılır mı?
Cevapla