ahshsh dolandırıcıların gözü yaşlı şu an 😄😄 Alemsin ya ahsha.. Önce adam olsun sonra sevsin herkes.. Meslekten bahsetmiyorum bak karakterden bahsediyorum.. Yoksa mesleğinden banane.. Keyifli günler..
Çoban arkadaslarimda var. Meslekle alakası yok , insanlığın. Bana zengin, namerde muhtaç olmayan , dilencilik yapmayıp , tartı ile ekmeğini çıkaracak adamlar lazım. Yamac paraşütü pilotuyum , sektörde , çoğu arkadaşım , uçak pilotluguna geçti , benim hoşuma gitmiyor. O camia da , sektörde sıkıcı. Adamda pek yok gerçi. İnsan olsun , yaşanır, bu hayat
Niye kendisi de acunu dolandırmıştı😀 Hamile kalıp evliliğe zorlamakta bi nevi dolandiricilik neyse Keske misirli bunu soyup sogana cevirseydi o zaman belki uckur para pesinde kosmayı bırakırdıKarakter önemlidir benim için
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet onun sevmeye anne olmaya hakkı olmuştu zaten 😄
zeka seviyesine göre seçerim kanka. zekası yoksa şutlarım. dolandırıcı adamı da tabi ki şutlasın bi zahmet. dolandırıcı=yalancı bi adama bir hayat adamak enayilik olurdu. aferin kız şeymoş :DDDDD
Meslek geçicidir ama KARAKTER her zaman daha önemlidir. İşsiz olup çok karakterlidir Devlet yönetip çok karaktersizdir. Napalım şimdi işsiz mi kalalım karaktersiz mi?