Sizce Ben Aşık mı Oldum Ne Yapacağım Bilemiyorum Nasıl İletişime Geçebilirim Söyleceğim Ki Kıza Fikir Verirseniz Mutlu Olurum 🙂?

Öncelikle Cümleten Selamün Aleyküm Hayırlı Sabahlar Günaydın Herkese Şey Bunu Nasıl Söylesem Şimdi Bazılarınız Belki Trol Yaptığımı Dalga Geçtiğimi Düşünüyor Olacaktır Onlara Cevabım Hayır Trol Dalga Falan Geçmiyorum Ciddi Soruyorum Durumumu Söylüyorum Şey Survivor Yarışmasında ki Ayşe Yükseli Bilenleriniz Biliyor Zaten Şey Nasıl Desem Ben Galiba Bu Kıza Aşık Oldum Nerden Anladım Bunu Çünkü Bir kaç Gündür Aklımda Kız Hiç Çıkaramadım Görünce Kalbim atiyor İçim Huzur İle doluyor Bilmiyorum Geçici Etkilenme Hoşlanti mı? Bu Ama Geçici Değil gibi Ben Survivor İzlemiyorum Ki Bu Sene ki Survivor İzlemedim Ama İnternetten Gördüm bu kızı Survivor yarışmacıları kimler diye bakayım dedim Başta Bir şey yoktu ama Sonradan Ne Olduysa Etkilenmeye Başladım Ayşe Yüksel Benimle Aynı Yaşıt Bu Arada yani Sadece 1 Yaş Farkı Var Ben 2 Ağustos 2001 liyim Ayşe Yüksel de 23 Mayıs 2000 li Sorum Şu Ne Yapacam Bu Kıza Aşık Olduysam ki Öyle görünüyor Nasıl Ulaşır Kıza Bunu Söylerim Beni Yanlış Anlamadan Biliyorum Beni Kabul Edecek demiyorum zaten Sadece Aşık Olduysam Olduğumu Bilsin istiyorum Sonrası Ne Olur Yüce Allah Bilir Fikir Verirseniz Mutlu Olurum Ne yapayım ben
Sizce Ben Aşık mı Oldum Ne Yapacağım Bilemiyorum Nasıl İletişime Geçebilirim Söyleceğim Ki Kıza Fikir Verirseniz Mutlu Olurum 🙂?
Sizce Ben Aşık mı Oldum Ne Yapacağım Bilemiyorum Nasıl İletişime Geçebilirim Söyleceğim Ki Kıza Fikir Verirseniz Mutlu Olurum 🙂?
Sizce Ben Aşık mı Oldum Ne Yapacağım Bilemiyorum Nasıl İletişime Geçebilirim Söyleceğim Ki Kıza Fikir Verirseniz Mutlu Olurum 🙂?
Sizce Ben Aşık mı Oldum Ne Yapacağım Bilemiyorum Nasıl İletişime Geçebilirim Söyleceğim Ki Kıza Fikir Verirseniz Mutlu Olurum 🙂?
Güncellemeler
+1 yıl
Uyarı! Tekrar Ve Tekrar Söylüyorum Soruma Dalga Geçerek Alaylı görüş Paylaşan Olursa Engellerim Bilginize Ciddi Sorum bu Fikire İhtiyacım var Sorum saçma geliyorsa Onlar görüş Paylaşmasın Yeterli
Güncellemeler
+1 yıl
Bu Arada Söyleyim Saplantılı Değilim Ben Öyle Düşünen kendi sorunu bir şey diyemem ben Ben Burda Duygularımı söylüyorum Bazıları geliyor saplantı dalga mı geçiyon diyor Allah aşkına onlar uzak olsun Sorumdan Aşkı anlayan beni anlayanlar görüş paylaşsin
Sizce Ben Aşık mı Oldum Ne Yapacağım Bilemiyorum Nasıl İletişime Geçebilirim Söyleceğim Ki Kıza Fikir Verirseniz Mutlu Olurum 🙂?
Cevapla