Selamun hello gencler💓
Daha önce ilan-ı aşk serenat yaptınız mı?
Daha önce ilan-ı aşk serenat yaptınız mı?
Yaptım pişman değilim
Cevap
21Cevap
Bana yapıldı bahsettiğin gibi...
Ben de yaptım ama bende serenat durumları yok..
Sanslisin💓
Ahahahah aynen öyle, cunku annemin oklavayla aşağı inip onu kovalamasini izlemek kadar eğlenceli bisey olamazdı galiba 😂😂😂😂😂🙈💞💞
Sonra peki sen naptin gorustunmu bekliyomuydun?
Gorusuyordum aynen... evlendik şimdi ayrıyız...
Geçmiş olsun..
Umarım aranizdaki sorunlari halledip biraraya gelirsiniz
Canimsin ben almayayım zaten peşimi bırakmıyor senin durum bana beddua gibi 😁😁😁😂😂
Yine de temiz kalbin güzel yüreğin için teşekkür ediyorum hersey gönluncewolsun kuzum☺😘💞
Bunu bilmiyordum
Hayırlısı neyse o olsun senin icin☺
Iyi geceler
Şunun gibi gari vardı da
Biz mu ilan etmedim aşkımızı
Bundan çok ya hu
Bizim buralarda ıstanbul taksime git😂😂dolu translarda dahil
Nicin
Ne kapisi ne hali ne diyosun
Abicim sağol almim
Öyle bir şeyi hak edecek bir kadın olduğunu düşünmüyorum
Karsina daha cikmamis olabilir
Çıkacağınıda sanmıyorum
Geçmiş olsun
Geçti çok şükür teşekkür ederim iy geceler
Yok yaa öyle ilanı aşklar serenatlar yapmadım😂
Yap guzel oluyor😂😂
Sana yapıldı mı yoksa😂😂
Düşünüyorum da hayır 😂😂
Ahhaa😂 Madem sana yapmayıp 1f taşta iki kuş vuralım 😂
Aman aman almim
Ahhaa 😂 peki
Yaptık Osmanlı kızı😁sen yaptinmi?😁😁
Osmanlı kizi😂😂sevdim bunu
Bende yapmistim zorla da olsa
😂😂şişe çevirme sonucu ne kadar güçlü olabilir😂
Sagol cinim ben almim doktor bey
Yaptık da reddedildik😅
Tuh aksi
Bizde hep vaka-i Hayriye
O ne demek
benzeri gibi oldu evet
Evet yaptım ama reddedildim.
Hayır yapmadım
Yapmadım henüz öyle bir kızla karşılaşmadım daha
Hayır hiç yapmadım maleaeef doğrusuuu
Benzer bişey yapmıştım ama serenat değil.
Ben alttan sezdirenlerdenim
Tam yapacaktım kavga ettik. 😅
Aşkı ilan ettim ama o ilanı bulamadım
Yapmadm yapmam 😏
Maalesef evet
Pismansin sanirim
yaptım
sen?
Hyr o yuzden sapım zaten
Yapmadım
Yaptım ve red yedim knk
Yapmadım
Hayır
nooo.
Instagram dm den etmiştim kız bakmadı bile
Hayır yapmadım daha.
Yapmistim ya sen
Ben de yapmıştık
Sonuc
Sise çevirmece oynarken yaptirdilar😃
yaptım
Hayır yapmam da
Yapmadım yapmam.
Tövbe
Yaptım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?