Kadınlar dövmeli erkeklerle sevgili olmak istemezler mi?


Şey diyomuşum adımı yazdırıyorsa evet ya baş harfim bile olur 😂😂 şaka bir yana hoşuma giden Bi detay :)
Baş harf kesmez o isim yazdırılacak🙄😂
Cevap
24Cevap
Eskiden hapse girenler belli olsun diye ellere yapılırdı dövme, aşağılayıcı bir damgaydı. Şimdi ise böyle zev için kullanılıyo. Dövme neki ne gereği var bilemedim.
Kadına da erkeğe de ayrı ayrı çekicilik katan dövme var. Mesafeli duran olabilir ama kadınların çoğunun güzel düzgün bi dövmeye ilgi duyacaklarını düşünürüm.
Tabiki isterler fakat kişiden kişiye fark var şahsen kendi adıma cevap verecek olursam tabiki kendi vücudu yapabilir ama çok abartı olmazsa daha iyi olur 😅
Valla kimse bana sende dövme var sevgili olmam demedi. Yobaz kişilerle yakınlık kurmadığımdan muhtemelen
Dövmeli erkekler benim biraz daha çok ilgimi çekiyor tipsizi çekici bile yaptığı oluyor
Bazılarına aşırı yakışıyor bazılarına hiç yakışmıyor o yüzden dövmeliye göre değişir ama isim yazdıranlar bana çok itici geliyor
Böyle bir düşüncesi olan hiç bir insanla karşılaşmadım, umarım yoktur normal şeyler çünkü. Birisine itici gelir orası ayrı..
Sevmiyorum pek. Bazıları çok saçma hançer falan
Sırf bu yüzden reddeder miyim? Hayır
Ama ilk izlenim çoğunlukla iyi olmaz
Ben beğeniyorum. Kendi dövmeleri de olan bir insan olarak böyle bir şeyi sorun etmeye hakkım yok zaten. 😅
Kendi kararı kendi vücudu. beni ilgilendirmez. hoş durduğunu söylemeden de gecmiyim🤗
Çoğu zaten onlara vaeriyor serseri olduklarından dolayı
Evet İsterler Hem Dövme Hemde Paralı Erkekle Sevgili Olurlar
Minimal dövmeler seviyorum ama bilmiyorum ya duruma göre değişir
Kadınlar dövmeli erkeklerle sevgili olmak istemezler mi?
Dövmeli asla olmaz diye bir şey demem. Tabi tüm vücudu olmasın dövmeli :D
Benim için fark etmez hem de yakışıyorsa fazla iyi olur 😂
İki kolumda da var, böyle bir durumla karşılaşmadım
Zevkler renkler
kimi sevmez kimi özelikle tercih eder
elinde ya da kolunda ufak bi dövme olabilir ama aşırı büyük ve vücudunu fazla kaplarsa itici gelir
Birini severken ya da beğenirken dövmesi var ya da yok diye yapmıyorum bunu
Aksine çekici bulan çok kadın var.
Dövme yaptıracağım 😃
Kimi ister kimi istemez değişir dövme var karakteri bozuk olamaz ya
Bence kızlar tarafından daha fazla tercih ediliyor.
Orasını bilemem ama benim sağ kolumda var bi kaç tane
Ben dövme aşığı bir insanım resmen o yüzden dövmeli erkekler benim çok daha fazla ilgimi çekiyor.
şahsen ben istemezdim müslümansa cenazesi kılınmıyor
Yıl fark eder mi? Sen kendi kafanı görebilsen keşke
Harbi beyinsizsin bu kadar belli etme
Kişiden kişiye göre değişir bence her kadın aynı düşünmüyordur ama bence bir sıkıntı yok
Ben istemem sevmiyorum
Aklı ve kalbi bana uysun da vücudunun ne önemi var
Benimle istemezler dovmeliyle isterler
Dovmem yok bilmiyorum
İster neden istemesin ki
İsterler neden istemesinler
Dövmelerinden adama konsantre olmazsınız
Dövmeyi elitlik gelişmişlik sanmasinlar
Bence dövme. guzel duruyor dozunda olursa
Ben severim beğeniyorum erkekte de kadında da
Zevkler ve renkler tartisilmaz
Öyle bir olay yok bence
Tercih kim neyi görmek isterse
Ehh kendi bilir bn onun kalbini sevicem.
Eski sevgilisinin dövmesi ise tabiki istemem.
Ben seviyorum dövmeyi
çoğu erkek dövmeli ve sevgilisi var
Ne alaka niye istemeyeyim
Ben sorun etmem sevdikten sonra dövme küpe falan
Dövmeli kadınlar itici gelir.
Kadından kadina degisir.
ne sevdiklerinden kendileri de bir haber
İstemem
İstemez
Olur olur yeriz yeriz
Severiz 🤦🏼♀️
Bana cok cekici geliyo
Neden olmasin anam havali oluyorlar
Dövme sevmem ya
Neden istemeyelım bence çok yakışıyor
Alakası yok
İsterler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?