Ya da hiç yaşadınız mı?, sonuç ne oldu?
Ya tamamen hissizleşeceğim ya da alışkanlık sıkkınlığı bastıracak..
Ya tamamen hissizleşeceğim ya da alışkanlık sıkkınlığı bastıracak..
Alışmak sağlıklı bünyelerde sağlıklı ama sağlıksız bünyelerde Bi hastalıktır sıkılmak ise maalesef ne sağlıklı da ne sağlıksız da hiç iyi bişi değil biteceğinin habercisidir
İnşallah bitmez düzelir
Hani bakmaya doyamazsın ya bir insana anlatsın sabaha kadar dinliyim falan öyleydim sabah 6 7 ye kadr görüntülü konuşuyıduk biraz önce uyusun diye yalan söledim uyuycam dedim o da yattı yani değişik bi hal aldm
Aynen bende aynı şeylerden sıkldım. Aynı kötü şeylerden diyim artk kawga etmekten gereksiz şeyler için acıklama yapmaktan. Kalbini kırıyorum bu sefer. E bi yandan sewiyorum karmakarışık oldum. Kafanı şişirdim kardeşim gece gece kb.
Yo yo kesinlikle. Kawgalarından sadece. Durduk yere mesaja gec cvp verdiğim için günde 10 kere tartısıyoz.
Çok konuştum böyle yapma şöyle yapma ama boş havaya konuşsam hava anlardı
Aynen evlenmeyi düşünüyoz bi de kim ölü kim yaralı cıkarsa o ewden Allah korusun
Yo ayrılıyorum 2 güne bir ayrılıyom bırakmıyo ben de sewdiğimden barışıyom. Yılan hikayesine döndü.
Bitsin diyom anlaşamıyoz diyom olmadı 1000 defa denedik diyom bi şekilde kandırıyo beni:) bana güven veriyo gerçekten hayalimdeki insandı o benim huyu suyu herşeyi ama bu bikaç aydır cıktı böyle huyları.
İnş. İyi olur. Teşekkürler. İyi geceler
Cevap
2Cevap
Yorucu bir duygu olduğunu düşünüyorum, ruhen insanı çok yoruyor..
Yorulduğumuzla kaldık
Maalesef ☹️
Hep oluyor bende. Bir sonucu olmadı ama. Alıştı sadece herkes bu huyuma. Bir sıkılır, giderim ya da kalır dibinden ayrılmam
Yorucu
Birisine sadık kalabilmeyi bilemiyorsundur.
Yok. Orda sıkntı yok kimseyle işim olmuyo.
Tamam.
Olum bu benn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?