Tanıdığınız birini bazen yabancı hissetmek , YABANCILIK? depersonalization?

Arkadaşlar yaşadığım şeyleri duyguları internette aradığımda depersonalizasyon bununla karşılaştım. Okadar benzer şeyleri yaşıyorum ki. Çoğunlukla kendimi yabancı hissidiyor, dışardan bakıyorum kendime. Bazen annemi bile yabancı hissediyorum. Bu kim diyorum.. aşık olamıyorum. Olunca da hevesmis diyorum ayrılınca unutuyorum. Sanki hiç yaşanmamış gibi bazı şeyler unutuyorum ya da ben yaşamadım bunu iye dertlerinden siyriliveriyorum. Gamsizlik sandığım şey bu muydu aslında. Duygusuz gibiyim. Çok istiyorum hissetmeyi bazı şeyleri aşkı sevmeyi. Ama bu ne böyle ben bu muyum? Ben kimim
Tanıdığınız birini bazen yabancı hissetmek , YABANCILIK? depersonalization?
Cevapla