Neden ben nasipsizim neden sevilmeye hakkım yok allah neden bana sevilmeyi nasip etmiyor?

Her gün ağlıyorum. Ben 25 yaşımda bir kızım. Ve neden böyle oluyor? Çok sakin hanım biriyim bu yaşıma kadar gerçektende hiçbir erkek bana aşık olmadı beğenmedi. Çıkma teklifi almadım sevgilim olmadı. Lise okurken birine aşık olmuştum ona söylemiştim ama o başkasını seviyormuş. Dış görüntümde hiçbir sorun yok ama kalp ameliyatları geçirdiğim için vicudumda çok fazla ameliyat izi var. Bu izler yüzünden evlenemeyeceğim kimseyle. Ama zaten beni seven de yok. Tek çocuk büyüdüm kardeşim yok. Hep yanlız kaldım. Bunların hepsi psikolojik bir üzüntü bıraktı bende. En çok da karşı cinsin beni hiçbir zaman beğenmemesi sevilmeye layık bulmaması çok üzüyor beni. Ve dünyada neden şımarık ahlaksız namusuz kızlar seviliyor erkekler neden namusuz kızları tercih ediyorlar da ben kalp ameliyatı olduğum için evlenme mutlu olma hakkım yok neden? Neden ben mutlu olamıyorum da namusuz kızlar her koşulda seviliyor?
Neden ben nasipsizim neden sevilmeye hakkım yok allah neden bana sevilmeyi nasip etmiyor?
Cevapla