Lisede platonik aşık olduğum bi çocuk vardı. Çocuğa açılmadım. Yakın arkadaşımla takipleşiyolarmış zoruma gitti. Normal mi?

Onun yerinde ben olsam yapmazdım siye düşünüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Güncellemeler
+1 yıl
...
Lisede platonik aşık olduğum bi çocuk vardı. Çocuğa açılmadım. Yakın arkadaşımla takipleşiyolarmış zoruma gitti. Normal mi?
Cevapla