Reddettiğiniz bir kız var diyelim, hiç aklınıza gelir mi düşünür müsünüz?
Profiline girip bakar mısınız ya da mesela?
Çirkin bir kız da değil
Profiline girip bakar mısınız ya da mesela?
Çirkin bir kız da değil
Reddettiğim bi kız olmadı hiç. Çünkü asla seçme şansına sahip değildim ve hep önüme ilk çıkana atladım çünkü başka şansım yok. Bir kızın bana ilgi duyması çok nadir bir olay. 3 yılda bir denk gelirse o da. Keşke daha farklı olsaydı veya aseksüel olsaydım. Bu sebeple kızları çok kıskanıyorum.
Cevap
5Cevap
Reddeden reddettiği kişiye neden baksın ki dostum 🤔
Evet bunu kızlarda yapar
Kafama bile takmam ne bakıcam ya.
Gelmez
Gelmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?