Aşık oluyorum ve karşılık alamayınca depresyona giriyorum ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben zaten çok zor aşık olur çok zor bağlanırım. Aşık olduklarımda gayet efendi erkekler işden eve tam aile babası olacak tipler öyle serseri tipler değil. Sorun şu ki bu tipler ya darbe almış oluyorlar ve güvensiz oluyorlar ya da hala kafa eski ilişkilerinde oluyor bu yüzden bana karşılık veremiyorlar bu da beni çok üzüyor ve depresyona sokuyor. Serseriler herkesi seviyor zaten yaşlarından çok flört/sevgili sayıları var. Ne yapmalıyım bu erkekler beni yoruyor artık...
Aşık oluyorum ve karşılık alamayınca depresyona giriyorum ne yapmalıyım?
Cevapla