Sevgilim bana kendimi yetersiz ve değersiz hissettiriyor , bir yandan da sevdiğini söylüyor?

Başka kızlarla kıyaslar bazen. Ben kısa boyluyum mesela uzun boylu kızları daha çok beğendiğini bana hissettirdi kaç kez. Ama bir yandan da bakıyorum benden ayrı kalınca çok özlüyor, üstüme çok düşüyor. Ama kendimi değersiz hissetmekten bıktım. ayrılmak en doğrusu galiba.
Sevgilim bana kendimi yetersiz ve değersiz hissettiriyor , bir yandan da sevdiğini söylüyor?
Cevapla