Ona karşı sabrım kalmadı ama ayrılamıyorum da ne yapıcam ben?

4 yıllık bir ilişkim var ama çok kavga ettik zar zor bu güne kadar geldik ve ben artık ona karşı sabrımın kalmadığını düşünüyorum en ufak bir şeyde kızıp bağırıyorum o da bunun farkında aslında ve çoğu kez ayrılmaya çalıştım ayrılığa sadece sen karar veremezsin dedi kendime bir şey yaparım dedi bu şekilde beni yanında tuttu ve ben artık istemiyorum ama korkuyorum da çünkü o benim en yakın arkadaşım gibi o giderse pişman olmaktan korkuyorum sizce ne yapmalıyım
Ona karşı sabrım kalmadı ama ayrılamıyorum da ne yapıcam ben?
Cevapla