İslamiyette iki kişinin birbirini tanıması adına yaptıkları neden her şey yasak?

Diyorlar ya evlendim içinden bambaşka biri çıktıı
e insanlar hormonlarının peşine takılıp evleniyor ya da görücü usulü bir iki ay konuştuklarıyla..
aynı eve girmeden birlikte yemek yapmadan uyumadan temizlik alışkanlıklarını bilmeden nasıl olacak ki?
Bence birini en iyi yolculukta ve tatilde tanırsın.
İslamiyette iki kişinin birbirini tanıması adına yaptıkları neden her şey yasak?
Cevapla