Arkadaşlar nişanlım ile aramiz biraz soğuk ne yapabilirim?

Arkadaşlar 2 gün önce nişanlım ile kavga ettik... oda sirf bir yanlış anlaşılma yüzünden 😑 bende dün daha fazla ileri gidip birbirimizi kirmamak adına saat 17. Gibi artik konuşma gereği yok yalniz kalmak istiyorum demiştim oda tamam demişti...

Neyse bugün öğlen 12. Mesaj atmıştım kolay gelsin diye oda cevap verdi ama soğuk konuşuyoruz ikimiz de birbirimizi kırdık...

Fazla da konuşmadık zaten 😔 ne yapsam eski neşemiz, huzurumuz tekrar gelir?
Arkadaşlar nişanlım ile aramiz biraz soğuk ne yapabilirim?
Cevapla