Ayrılmak mı sizce yoksa zamana mı bırakmak en iyisi?

4 aylık bir ılıskım var sevgılım ikizler burcu cok dengesiz bı insan. Sogudum dıye benı 10 gun once terketti 1 hafta once de barısmak istedi. Ama 1 haftadır hıc sıcak davranmadı gunaydın napıyosun ve ıyı geceler konusmamız bundan ibaret. Ve ben gecmıste cok uzuldum baskaları tarafından bıraz deger görmek sevilmek istiyorum. Daha once de bu sebepten ben bu adamı terkettim sizce de benim için en doğrusu ayrılmak mı degısir diye beklemek zamana bırakmak saçma dımı yasım 28 oldu bende bi geleceğim olsun istiyorum ve evlilik dusunmuyorum gıbı ımadada bulundu yanı
Ayrılmak mı sizce yoksa zamana mı bırakmak en iyisi?
Cevapla