Kimlerin boyu kısa ve uzun sevgili düşünüyor.. 😅 😍Boyunuz kaç ve sizce sevgiliniz kaç olmalı varsa boyu kaç 🤔😅


KocaBebek5959 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ne cok kisa ne cok uzun olsun yaninda cok kisa kalmiyim ya da onunla ayni boyda olmayim
Oh maşallah ketçap mayonezde olsun mu :P :D Boyun kaç minik?
Minik oldugumi nerden biliyosun belki degilim😆
Yeni o merdivenlerdeki duruşun :D Elinde çiçek bile kocaman 😍😁
🤫
Ne ya kızdın mı :/ :(
Yoq neden kizayim kimseye soleme dedim
Hee tamam tamam aşk olsun aramızda :) Ama çok tatlısın 🥰😍
Tink yu😌
Sohbet edebilir miyiz uykun var mı 🥰 Takip atabiir misin tabi :(
Uzun erkek iyidir
Hmm bence de kaç isterdin 🙂
2m ye kadar yolu var hiç sıkıntı değil😂
Ooo kesin kendi 155 😅😋
Bilemedin 157😂😂
Oyy baya minik 😍😅
Ben 170'im sevgilim 190. Kısa boylu kızlardan hiç hoşlanmıyor o da. Yanında ben bile küçük hissediyorum ama
Bence de küçük olmalı kadın 🙄 Minyonlar candır sevmesin o...
O da tam tersini düşünüyor kadın dediğin boylu poslu etli butlu olur diyor kısaları çocuk gibi buluyor. Zevk meselesi sanırım
Aynen oyle etli butlu ne ya 😅😅 Et mı aliyon minaq... Millet siyirimis ya..
Başkası da senin sıyırdığını düşünebilir zevkler tartışılmaz
Öyle de benim görüşüm gayet normal kurbanlık seçmiyoruz 🙂 Et parçası olarak görüyorsan kendini bilemicem bizde kadın değerlidir...
Ben 1.75 im sevgilim de en az 1.83 olursa romantik öpüşmeler için ideal mesafe oluşur :)
Hmm evet olabilir 187 olmaz mı peki 😋😅
Enfes olur hem de :)
Oldu o zaman 🌷😅 Gel yarın basla
Tamam patron 😅 asgariden mi başlatıyon dolgun maaş mı 😅
Çok dolgun maaş 😅 Yemekler benden, Yol da önümüzdeki aydan itibaren benden motor geliyor 😅🌷
Hayırlı olsun o zaman 😂
Anlaştık o zaman bilgilerini Dm üzeriden at bana ;) :D
Ortaaa
Orta kaç olmalı 😅
Hmm 187 olmaz yani 😅🙄
Ohooo senin kaç ki 🙄
Hmm çok hoş 🙂 Ne olur 187 olsa manita 😋
Uzun boylu tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar