Bır kız olmama rağmen iki erkek ilişkisi içeren manga ve animeler sevmem yanlışmı?

Merhaba arkadaşlar 19 yaşındayım animeci bir kızım ve 2 yıldır yaoi (iki erkek ilişkisi ) içeren anime ve mangalara başladım ve farkettim ki kız olmama ragmen kız ve erkek iliskisinden etkilenmiyorum ve hiç heycanlanmıyorum ama iki erkek ilişkili mangaları okurken heycanlanıyorum ve artık kendim normal bir ilişki kuramıyorum sevgilim erkek ilişkili aldığım kitapları görunce ilişkimiz bozuldu ben zevklerimi saklamak zorundamiyim?
Bır kız olmama rağmen iki erkek ilişkisi içeren manga ve animeler sevmem yanlışmı?
Cevapla