Bu tür insanlar neden hor görülür bu yaşta çizgifilm mi izliyor diyenler bile var niye yaş insana kısıtlama mı getirir insan sevdiği şeyleri yapmakta özgür değil mi buyrun efem sizin düşünceleriniz?
bence seviyesine bağlı :D şimdi otaku olunca insan bayağa kendisi gibi insanı biraz zor buluyor o yüzden beğenileri örtüşmediği halde 1, 2 arkadaş buluyor onunlarla idare ediyor.. illa konuşmadasıkıntı çekecek falan diyebir kayd şart yok ama insan çok kolay fransız kalabiliyor
Hayır öyle bir şey olmaz anime boş zamanlar da eğlenmek için izlenilebilir boş zamanım da eğlenmek için izlediğim bir şeyden asosyal olucağımı düşünmüyorum
bu tarz konuları konuşmak saçmalık ötesi şu şekilde düşünün o zaman arka sokaklar izleyen insanlarda mı asosyal oluyor ben o kadar anime izlemiş bir insanım aktif olarak konuştuğum insan çok var ve çoğu ünlülerde anime seviyor ve takip ediyor örnek olarak Leonardo Dicaprio, Samuel L. Jakson, Robin Williams, Avril lavigne ve daha birçoğu yazılabilir aklıma bu isimler geldi bence bu konu tartışmamalı çünkü sadece anime izlemeyen asosyallerde çok anime asosyelliğe sebep olmaz.
şahsen işten eve geldimmi direk animeye gömülürüm ama kızarlar niye anime izliyorsun felan diye 20 saat izleyene insana bende asosyal derim ben sadece anime izlemenin yaşı olmıyacağını savunanlardanım