- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
u +1 yılBu konu biraz biyolojik oluyor. Kadınlara özgü bir koku alma yetisi olduğu söyleniyor, tipsiz olsa bile bir erkeğin güçlü bağışıklık sistemi kadına çekici gelebilir. Feromonlar gözü kör edendir.
50 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılbenim gibi mantık insanları güzelliği bir kenara koyup o adam ne kadar ilgili ne kadar emek veriyor haklı olsa dahi bağırmak yerine konuşmayı tercih mi ediyor gönül alabiliyor mu ya da bu adamla ömür geçermi yönüyle bakıyorlarsa o zaman böyle seçimler yapılabiliyor, zaten huyu güzel olanın yüzü de insana güzel geliyor :)
21 Yorumla- +1 yıl
Bunu tanışma isteği olarak kabul ediyorum fjdjxjxsifjfjfjixjsmx
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Maddiyatı saymazsak,
bence çirkin erkek elde tutulması daha kolaydır mantığıyla olabilir.
Yakışıklı olanlar sanki zampara gibi düşünüyorlar.
Evet biz yakışıklılara talep var ama kalbimiz kabul dairesi değil😀
Yalnız isek bu bir seçimdir mecburiyet değil.😎15 Yorumla- +1 yıl
Yılın en ukala Görüşü olsundu 😄
- +1 yıl
Ayrıca bence çirkin erkekler öyle elde tutulması kolay gibi gözükebilir ama değiller, onlar daha tehlikeli
- +1 yıl
😃😃🤦🏼♀️ off
Merhaba,
Mecnun'a sormuş bu çirkin kadın için mi bu kadar kendini heba ettin diye. Mecnun cevap vermiş. "Siz onu bir benim gözlerimden görün" diye. Önemli olan insanın nasıl gördüğüdür. Ben bu konuda kimseyi eleştiremem..22 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı. Yav yok öyle bişey ya
2-3 para avcısını gördünüz diye çirkinleri heveslendirmeyin :D
Ama istisnalar da vardır
güçlü/zengin erkek seven kadın tipe bakmaz BU 1
kendisi ne kadar güzel olursa olsun eğer
özgüveni yoksa bi kadının, hep gidip kendinden aşağı adamlarla birlikte olur BU 2,,,, 3. Ve en nadir olan da gerçekten karakterine aşık olması gerek. Bu saydıklarımın dışında gerçek hayatta hiç şöyle bişeyle karşılaşmadım “ya sen yakışıklısın kusura bakma ben çirkin seviyorum” aksine kadınlar yakışıklı bulunca daha kolay iletişime geçer.10 Yorumla
+1 yılÇirkin erkekler (göreceli kimseyi çirkin diye yargılayamayız ) bu eksik gördükleri taraf yüzünden daha kabul görmek için daha ilgili şefkatli ve elindekini elde tutmak için elinden geleni yapıyor bu sebeple kadınlar kendi nazlarını fazlası ile çeken bu adamları daha çok tercih ediyor.
10 YorumlaGüzel kadınım ama cirkinlerle çıkmadım. Ama kadın şekle değil zekaya önem veriyorsa bu olabilir. Yakisiklilar genelde zeka yoksunu, ego kasan, yakışıklıyim diye akla ihtiyacı yok sanan saçma tipler. Cirkinlerin güvendikleri dağ olmadığı için zekaya ve kaliteye önem veriyorlar. Fark burda olabilir.
10 Yorumla😂😂😂😂 koptum
Casanova Erkeklerin Aşkı ve Dönüş Noktaları
daha önce bir bence yazmıştım buraya bırakıyorum ilgilenen okusun 😂10 Yorumla
+1 yılaslında sebep basit
kadınlar için yakışıklı çirkin yok
güvende hissedip hissetmemekle alakalı her şey..10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Bunu çok araştırdım ancak tam bir sonuç çıkaramadım.. Bana göre itilip katılmayı ve asgilanmayi sevenler bunu yapıyor... Kaldı ki çoğuda ıssız güçsüz serseri it kopuk...
110 Yorumla- +1 yıl
Yani çirkin erkekler serseri tipler mi oluyorlar genelde?
- +1 yıl
Tamam da yakışıklı olanlar da var öyle
- +1 yıl
O zaman erkekleri çöpe atalım 😃
- +1 yıl
Kavun karpuz mu bu 😅
- +1 yıl
mehcab Amca boş yapma
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. hikaye bunlar bir yerde okumuştum. erkeğin çirkini makbul diye. bütün ilgisinin kendisinde olmasını istedikleri içinmiş ama yok öyle bişey bence diyeceğim kimse de inanmayacak. aynen de öyle güzel kızların yanında hep çirkin erkekler var. ne diyeyim Allah çirkin şansı versin
10 Yorumla
+1 yılÇirkinlik/yakışıklılık kişiden kişiye değişir. Bize tipsiz gelen ona yakışıklı geliyor olabilir. Kine göre neye göre tipsiz çocuk yani, bazıkarı da dış görünüşe pek önem vermez dış görünüşten ziyade + sağlayacak başka özellikleri mevcut olabilir.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO diilde yakışıklı erkekler de çirkin kadınlarla birlikte nedense, çok görüyorum böyle çiftleri, acaba denge meselesi mi 🤔🤔 yani dengeyi sağlamak için mi böyle oluyor acaba 🤔
21 Yorumla- +1 yıl
Evet o da var tabii ki..
Magazin dümyasıysa çirkin erkek daha popülerse normal reiting , ama normal hayattaysa tabiki istisnalara ve cidden sevenlere saygım sonsuz. Normal hayatta ise,özel bir nedeni yok tamamen duygusal 💸💸💸💸
10 Yorumla
+1 yılBana göre aldatılmaktan korktukları için çirkin erkeklerle takılıyorlar senin takıldığın gibi
110 Yorumla- +1 yıl
Haha ben nerde çirkin erkeklerle takılıyorum Doktor abarttın. Kimseyle takılmıyorum 🤨
- +1 yıl
Hani güzel kızlar çirkin erkeklerle takılıyor ya sen de güzelsin ya muhakkak bir çirkin birini bulmuşsun dur 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Yani dış görünüşle pek ilgilenmiyorum, önce karakter Adam olsundu 😃
- +1 yıl
Sonunda bea gorunuse bakmayan bir hatun ama bu hatun biraz fazla parali para babasi
- +1 yıl
KSi satın alıp senin üyeliğini iptal edicem 😃
- +1 yıl
Bak sen o kadar istiyorsan sen o kadar para basmana gerek yok cok basit ben kapatayim hesabimi 😥😥😥
- +1 yıl
Hadi be, bu kadar kolay olmamalıydı 😃
- +1 yıl
Kiyamadim senin paraciklarina nede olsa gun gelecek birlikte ezecegiz ya onlari bosa bari gitmesin 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Tee allaaaaam 🤦🏼♀️
- +1 yıl
Kiyamadim iste paraciklara uyus seni 🤣🤣🤣
+1 yılKadinlar pic sever ne yapsin tipi burdaki ergenler yalandan yakisikli diye öluyor yakisikli efendiyi sevmezler oz guvenlerinden kaynaklidir diye dusunuyorum
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Nedeni olmasın. Ne güzel işte güzel bir kadınla çıkalım çirkin olarak. ☺️
12 Yorumla- +1 yıl
Senin kişiliğin 10 numara beş 🌟
- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılbir genelleme oldugunu dusunmuyorum cirkini seveyim guzeli seveyim diye kimse bir yol haritası cizemez sevdigi zaten guzeldir millete cirkin olsa ne guzel olsa ne
20 Yorumla
+1 yılkız gec geldi bulusmaya.
ve dedi ki "kusura bakma ya geciktim trafik, vs bahaneler..
Efendi erkek: onemli degil ya, cok beklemedim, zaten hava guzel,.
Kendine güvenen Özgüven Erkek :
Gozunun icine bakarak
net ve iyi bir tonda
hafif bir gulumseme ile yari ciddi yari sakaci sekilde, flort edercesine: onemli degil ya sonra affettirirsin kendini ,
yon verip, gel soyle devam edelim der ve yururler.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bazen bende şahit oluyorum miş turkey birincisi resmen yüzüklerin efendisinde makyajsız oynayacak erkeklerle çıkıyor çok ilginç 😄 hayatımda en büyük gerçeği m gercekden bir kadını anlamak imkansız 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılYüzü cirkin kalbi guzeldir, eğlencelidir, samimidir.
Ayrıca göz güzel'e alışır da, gönül kötüye alışamaz.20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılbu çirkine benden başka bakan olmaz ölene kadar benim olur aldatamazda bu tiple ben bunu alıyım düşüncesimi
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılYakışikli erkeğin kizda olduğu gibi talebi cok olur ve kiz milleti daha fazla kıskanç olduğu icin hic riske atmaz kendisini
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılDeğer bilen bi kaç kız çıkıyor tipe bakmadan erkek arkadaş edinen ona bile tepki gösteriyorlar nasıl yaparsın diye sizene olum sizene
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 745 cevap paylaştı. Yani yakışıklı mı oluyorum ben şimdi? 😀 yok ya çirkin olup güzel kadınla evlenmek isterdim 😀çirkiniiim ben ! 🥸
10 YorumlaAkıllarınca kimse bakmaz ona diye düşünüyorlar. Ama şöyle birşeyi unutuyorlar o kız onunla sevgili olduysa başkada olabilir demektir akıllı olun biraz
10 Yorumla
+1 yılhikaye hepsi para araba vardır menfaat ilişkisi güzel dediğiniz kadınlar makyaj güzeli zaten sanki melek hepsi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ne yazık ki kadınların saçmalıklarından biri de bu. Temelinde özgüvensizlik olduğunu düşünerek karakteri dış görünüşle çok fazla ilişkilendiriyorlar.
10 Yorumla
+1 yılOrtaya patlayıcıyı attın, bence hem öyle hem değil, hani diyor ya " bendeki sevda olmasa sendeki güzellik neye yarar"..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok öyle bir şey bunca yıldır çirkinim daha hiç bi kızla çıkamadım 🤦🏻♂️
20 YorumlaHıç öyle bişey yok, güzel kadın yakışıklı erkekle oluyor.
21 YorumlaGüzel kızlar çirkinim ben hani olurda düşünürseniz 😂
10 YorumlaYa bu tiple istesede beni aldatamaz diye dusunuyor olabilirler.
10 Yorumla
+1 yılGenelde maddiyat ya da beni aldatmaz düşüncesi oluyor bu tip kızlar da
12 Yorumla- +1 yıl
Çirkin üstünde baskı kurmak daha kolay ondan bazıları seçebiliyor ama tamamen duygu tatmini için.
10 YorumlaYakışıklı erkeğin çirkine çıkmasının nedeni varsa aynı nedendir mantıksal olarak qapaq
10 Yorumla
+1 yılYalan. Öyle bişey olsa benim kapımda falan yatmalari lazımdı. Tipsiz erkeğe hiçbir kız bakmaz.
111 Yorumla- +1 yıl
Sen de kendine tipsiz mi diyon yani. Ben ne tipler gördüm domuzdan ala fakat ne ceylanlar avlıyorlar.
Bu işin tiple zerre kadar ilgisi yok. Paran varsa tipin de vardır. Göreceli yani.
Kadınlar para, ziynet ve lüks bir ev için yaşar, erkekler kadınlar için yaşar ve ona bu imkanları sunmak için hunharca çalışır. Bir kadın hiçbir erkeğe tav olmaz, bağlanmaz, kapısında da yatmaz. Yok öyle bir dünya. Onun süngüsünü düşürecek olan senin cüzdanındır. Ayrıca bunlara sahip
- +1 yıl
Ayrıca bunlara sahip olursan hiçbirini kapıda bekletmezsin zaten. Hepsini eve atarsın.
- +1 yıl
@SERT_MATKAP kanka benim baya param var ya. O iş öyle olmuyor
- +1 yıl
Benim de baya param var ve bal gibi de oluyor. Kışın yüzeye vurmuş balıklar gibi hepsi de oltaya geliyor.
Üç ihtimal var. Ya çok utangaçsın, ya bu taraklarda bezin yok, ya da bu işlerde çok fazla ciddi düşünüyorsun. Gönül eğlendirme modunda değilsin yani. Bu da karşı cinsi senden uzaklaştırıyor.
Hem ne varmış senin tipinde kanka! Eli yüzü düzgün bir adamsın hiç de öyle sandığın gibi tipsiz birisi değilsin. - +1 yıl
@SERT_MATKAP Antalya'da otel sahibiyim ve herturlu mekana girip cikiyorum sürekli geziyorum falan ama hiç yaklaşan kiz olmadi
- +1 yıl
Sen onlara yaklaşıyon mu peki?
- +1 yıl
Ben kıytırık bir beyaz yakalı çalışanım, at hırsızı gibi tipimle ben bile kız düşürebiliyorum. Sen otel sahibi adamdın, üstelik film artisti gibi yüzün var ve sen kız bulamıyorsun öyle mi?
Hacım eğer beni trollemiyorsan sana şu söyleyeyim. Makamın, mevkin ne olursa olsun hiçbir kız ayağına gelmez, gökten paraşütle de inmez. Sadece uzaktan seni gözlemler. Ona yürümesi gereken kişi sensin.
Ha diyorsan ki eğer ban çekiniyorum, ağzım laf yapmıyor veya olsa da olur olmasa da olur modundaysan hep yalnız kalırsın.
Bir çalışan, iş aramak için nasıl uğraşıp koşturuyorsa, bir erken de kız bulmak için o kadar mesai harcamalıdır senin anlayacağın.
- +1 yıl
@SERT_MATKAP ugraştigim oldu çok uğraştım hem de ama olmadı. Reddeden kız WhatsApp grubundan arkadaşlarına benimle alakalı tipsiz dediğini gördüm. Bana kırılırım diye söyleyememiş falan filan işte
- +1 yıl
Yani anlayacagin tip yoksa olmuyor bu işler. Para olsun olmasın fark etmiyor.
- +1 yıl
O kızın kendisi Victoria Secret mankeni galiba senden tipsiz diye bahsettiğine göre. Her neyse.
Bak temiz ve güzel yüzlü kardeşim. Benim anladığım kadarıyla sen ehli namus bir adamsın. İstediğin şey gönül eğlendirmek değil. Ciddi bir ilişkinin peşindesin. Beyefendi bir erkek her ne kadar yakışıklı da olsa birçok kıza çekildi. Bunun sebebi benim gibi p. ç erkeklerdeki testosteron fazlasının o bizi karşı cinse çekici göstermesidir.
Bir hemcinsin olarak ben senin asla tipsiz olduğunu düşünmüyorum. Paran, pulun, şanın, şöhretin de zirvede. İnşallah daha çok kazanır, daha iyi yerlere gelirsin. Rabbim hakkında hayırlı olanı versin. İnşallah kendin gibi temiz bir eş bulursun.
Hayırlı geceler. - +1 yıl
Beyefendi bir erkek her ne kadar yakışıklı da olsa birçok kıza çekici gelmez yazacaktım yanlışlıkla ÇEKİLDİ yazdım üstteki yorumumda.
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Öyle bi dünya yok. Tipsizler olarak yalnızlığa mahkumuz.
10 Yorumla
+1 yılİyi laf yapıp tavlıyorlardır kadınları ya da öyle zevkleri var
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Ben ne çirkinim ne yakışıklı ama konuştuğum kadın dünyalar güzeli 😃😃
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl155ler 195lerle , 170lerin 175le olduğu gibi
...30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sosyetic_SheqiiL var reis olmazmı buket aydının sevgilisine bak adamda yığınla money var
10 Yorumla
+1 yılBunu sürekli dile getiriyorum evladım. Kadın görünüşte zor beğenir ama dış görünüşü tek seçenek yapmaz. O yüzden güzel kadının yanında illa yakışıklı erkek bulunmak zorunda değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadınlar ya cepte mangır,
ya kaslı aygır,
ya da lafta gırgır ister.
Yani
ya zengin,
ya güçlü,
ya da lafazan
olmak şart...
Kültür,
Sanat,
Felsefe...
Kadınlar için çöptür...02 Yorumla- +1 yıl
Genelleme yapmasak mı acaba
Cevap sahibi+1 yılİstisnalara saygım sonsuz ama genel çoğunluk dediğim gibi sanki...
+1 yılBu işler biraz paraya bakar. Erkek zenginse tip önemli değil.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Evet güzellik ben de çirkin severim
24 Yorumla- +1 yıl
Hahahah bırak bu işleri 😃
- +1 yıl
Yahu çaktırma be surda kimse kendini bisey sanmasin asildiklarim falan cirkinim desinler, neye havaya sokuyorsun güzellik şşş🤫🤫🤣🤣🤣
- +1 yıl
Hayda 😃 bunu da mı çaktırmayayım, ona da peki
- +1 yıl
Ya bazı şeyleri caktirmamak lazım güzellik 😁🤫
İçlerini yakan tatlı bir mazileri vardır. Daha iyisini bulamayacaklarından pekte dış görünüşe takılmıyorlar.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılTamamen duygusal (🤑🤑) birlikteliktir...😂
21 Yorumla- +1 yıl
😃 sen öyle diyorsan, öyledir
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılSadece ağzı lâf yapıyor aga😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Bence de 😃
+1 yılSen kadınsın, sen söyle
111 Yorumla- +1 yıl
Yeni site kuralarına göre Soran Soruyu cevaplayamıyormuş 😃
- +1 yıl
Benim yorumumu cevaplayabilir ama
- +1 yıl
Hayır diyor ki @muzlu-puding adında üyenin sorduğu o soruya cevap vermeyiniz
- +1 yıl
Hım.. Kullanıcı adımı değiştiririm ben yırtarız ordan :D
- +1 yıl
O da değişmiyor tüh 😃
- +1 yıl
Tamam, ben de yorum yapıcam ciddili. Ama yorumumu best seçiceksin ve sonra senin cevabını merak ediyorum. Nasıl anlaşma? :D
- +1 yıl
Tamam yap güzel anlaşma 🤝
- +1 yıl
Zaten yorum yaptığım için tekrar yapamıyorum :( O yüzden buraya yazıcam.
Bir kadın erkekte tipe değil, çekiciliğe bakar. Attraction, seduction; allure denir evrimde. Çekicilik de statü ile olur. Erkek için kadında güzellik neyse, kadın için erkekte statü odur. Yakışıklılık statünün parametrelerinden sadece biridir. Tüm paramrtreleri şöyle sıralayabiliriz:
- Fizik (Yüz güzelligi, vücut güzelliği, giyim tarzı)
- Para
- Sosyal statü
- Karakter (non-needy karakter her zaman yüksek statü sergiler ve çekici gelir)
- Yaşam tarzı (dinamik, eğlenceli ve girişken olmalı)
Bu parametrelerden birinin düşük olması, diğerinin yüksek olması ile telafi edilebilir. Tipten kaybeden bir erkek diğerlerinden kazanabilir. Sadece tipe bakan kadınlar aşırı yüzeyseldir ve her kadın böyle değil. Kadın ruhundan anlamak lâzım ki piyasada bunu yapabilen gerçekten çok az erkek var. - +1 yıl
Aynı şekilde düşünüyorum aslında. Ben kendimden misal verebilirim. Önce karakter, sonra gerisi. Ama karakteri oturmamışsa ne para ne tip ne de başka birşey o Adamı tamamlayamaz. Ben tanıştığım insanların içlerindeki dünyayı merak ediyorum ve onu öğrenmeye çalışıyorum. O yüzden de mesela sevince, hani o kimsenin görmediği ama senin bildiğin o yüzden sevdiğin özelliğine aşık olurum. Diyelim ki, birşey oldu hastalık gibi ve bir başkası olsa bırakır gider, bakamam ben sana der. Ama ben içini bildiğim sevdiğim birinin elini asla bırakmam, çünkü insanın kişiliği hep aynıdır, içindeki dünya değişmez :)
- +1 yıl
Harika. O zaman paravan açılsın ve bir kahve içelim :D
- +1 yıl
Hahaha ne paravanı yahu 😃
+1 yılYakışıklı erkekler sahnede olmuyorlar genelde ve çoğu kız da aramıyor
Altın yerine gümüşle idare ediyorlar😊11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Bu çirkinlik yeterli değil demek ki 🤣🤣🤣
17 Yorumla- +1 yıl
Tövbe de
- +1 yıl
İnsan kendine çirkin der mi
- +1 yıl
Vallaha yok dur bakam 😃
+1 yılGüzel bir kadının benimle birlikte olması için kör olması lazım. Görme yetisi gelirse de ayrılır zaten. Keşke y*kışıklı olsaydım. Hayat onlara güzel.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 934 cevap paylaştı.
+1 yılKeko tarzı kızları seviyorlar kadınalar genelde ellerinde bir silah olan adamlar oluyorlar şiddet uygulayan tipleri de mevcut bunların
00 Yorumla
+1 yılİyi hissediyordur yanında , güldürüyordur bir şey dir illa fiziksel güzellik olması şart değil
20 Yorumla
+1 yılBunlar güzel kız değil söylende değil mesela işte o kadar ironi
00 Yorumlakadınlar daima hata yaparlar ve sağlıklı karar veremedikleri için ileride acısını çekerler.
00 Yorumla
+1 yılKendilerine güveni yoktur diyeceğim de neyse
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadınlar tiple, espiri ile, ağız ile çıkmaz para ile çıkar para ile evlenir.
08 Yorumla- +1 yıl
Yine bi genelleme
Cevap sahibi+1 yılAynen.
- +1 yıl
Ama yanlış
Cevap sahibi+1 yılO zaman sana soruyorum ben.
Sana iki insan talip olsa
Birinin lüks evi ferrarisi sana istediğini alacak kadar ekonomik özgürlüğü rahat yasattiracak bir hayat sunsa.
Diğeri ise sana şiirler duygular aşk sözleri söylese hangisini seçersin?
İlki yakışıklı olmazsa bile ki genelde yakışıklı olmazlar, ikincisi yakışıklı olsa bile hangisini seçersin?
Bunu topluma sor bak çok net söylüyorum %99 zengin olanı ister.
Dünyanın en güzel şiir kadına hediye ettigin bir ayakkabı kadar etki bırakmaz- +1 yıl
Çok samimi söylüyorum İkinci seçenekden yanayım. Beni tanıyanlar bilir. Ben paramı kazanıyorum zaten, istediğim herşeyi alıyorum yapıyorum. Bana para değil mutluluk gerek
Cevap sahibi+1 yılKadınlar için para mutluluk getirir.
En azından bizim toplumda öyle- +1 yıl
Benim için öyle değil, para kazanmanın zorluklarını biliyorum. 16 yaşımdan beri çalışıyorum desem yeridir
Cevap sahibi+1 yılGeçen bir tanıdığım kız vardı benimle yaşıt, 24 25 yaşlarında, zengin bir herifle evlendi bu sene. Adam babası yaşında 45 üstü, zengin bir para babası ile evlendi. Kız güzeldide adam hem yaşli hem çirkin herkes biliyor ki kız para için evlendi. Elebette ben genelleme yapmak istemiyorum ama bazı istisnalar haricinde kadınlar böyle.
Genelleme yanlış. Seçimler farklıdır
20 Yorumla
+1 yılBunun adı “Aşk” otada konar bkoda demişler😊
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Ağzı laf yapıyordur.
21 Yorumla- +1 yıl
agzı laf yaptı diye begenmediğin erkekle sevgili mi oluyosunuz
Bilim adamlari arastiriyo🙄
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Çene var ise olay biter..
20 Yorumla- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
