3-4 yıllık bir arkadaşlığımız vardı ve geçen sene bana açıldı. Ama benim onunla alakalı olmayan problemlerim ve kaygılarım vardı, bir ilişki içine girersem hem kendimi hem de onun hayatında zorluk çıkaracağımı düşündüğüm için kabul edemedim ve zamana bırakalım dedim.
Geçen süre içinde iletişimi kesmedik bazen ben bazen o yazdı. Onunla biraz daha konuştukça ona daha çok güvenmeye başladım ve bu yüzden de kaygılarım git gide azalıyordu. Bu sefer ben ona doğru gittim. Alakasız bir günde nasılsın iyi misin seni merak ettim tarzı şeyler yazmaya, sevgimi belli etmeye çalıştım ve o ters bir tepki vermedi. Yeterince sıcak ve içten davrandı. Yani bazı şeylerin olabileceğini düşünmüştüm. (mayıs sonu)
Ben artık olabiliriz bazı şeyler düzelmeye başlıyor diye düşünürken bir kızla fotoğraf attı. Asla arkadaşça bir fotoğraf değildi buna eminim, kalpler sarılmalar falan. Ümitlerim yıkıldı. Evet muhtemelen sen de çok beklemişsin hatalısın diyeceksiniz ama bazı şeylerin oturması gerekiyordu. Şimdi söyler misiniz tüm erkekler böyle mi? Benim ona yazdığım ilgili mesajlardan ve onunda bana ilgili davranmasından 2 hafta sonra başkasını mı buldu? Bu kadar kolay mı?
(İlk bana açıldığında kabul etmedim ama geçen 1 sene içinde kimseyle konuşmadım. Sevgiye saygısızlık etmek istemedim.)
Geçen süre içinde iletişimi kesmedik bazen ben bazen o yazdı. Onunla biraz daha konuştukça ona daha çok güvenmeye başladım ve bu yüzden de kaygılarım git gide azalıyordu. Bu sefer ben ona doğru gittim. Alakasız bir günde nasılsın iyi misin seni merak ettim tarzı şeyler yazmaya, sevgimi belli etmeye çalıştım ve o ters bir tepki vermedi. Yeterince sıcak ve içten davrandı. Yani bazı şeylerin olabileceğini düşünmüştüm. (mayıs sonu)
Ben artık olabiliriz bazı şeyler düzelmeye başlıyor diye düşünürken bir kızla fotoğraf attı. Asla arkadaşça bir fotoğraf değildi buna eminim, kalpler sarılmalar falan. Ümitlerim yıkıldı. Evet muhtemelen sen de çok beklemişsin hatalısın diyeceksiniz ama bazı şeylerin oturması gerekiyordu. Şimdi söyler misiniz tüm erkekler böyle mi? Benim ona yazdığım ilgili mesajlardan ve onunda bana ilgili davranmasından 2 hafta sonra başkasını mı buldu? Bu kadar kolay mı?
(İlk bana açıldığında kabul etmedim ama geçen 1 sene içinde kimseyle konuşmadım. Sevgiye saygısızlık etmek istemedim.)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer