Yoksa onlara sıra gelene kadar başka şeyler var, onlar daha önemli mi diyorsunuz?
Öyle diyorsanız o başka şeyler ne?
Öyle diyorsanız o başka şeyler ne?
Tabi ki önemli ve tabi ki ondan daha önemli şeyler var :)
Daha önemli olan sadık, güven veren, seven, ahlaklı, kültürlü, güler yüzlü ve ruhu temiz , iyi niyetli biri olması. Ama bunların hepsi olur ama güzelliği hoşuna gitmeyebilir insanın o zaman da olmaz işte, yüzüne bakınca sevdiğin kızı güzel bulmak ve daha ileri aşamalarda cinsel olarak onu arzulamak da önemli.
Yani hepsi aynı anda olmalı bunların, birisi eksik olursa eksik kalır.
Sen hayırdır kankamın nick'ini çalmalar falan?
www.kizlarsoruyor.com/.../q1646779-l-n-ismimi-calmislar-olum-isim-hakkimi-calmislar-s-s
kanka ben şaka yaptım boşver :D:D
Gidin l*n sorumdan :'(
tamam kanka hadi ben kaçtım :D :D
galeri.uludagsozluk.com/.../...en-kactim_97636.jpg
tamam kanka :D
kanka everek sizi nicklerinizde uyuşuyor nick uyuşması önemli tabi
Bence hepsinin harmanlanmış hali olmalı. HIMYM'da Ted diyor ya ' the one ' diye, aynen öyle. Zaten bence herşeyini sevemiyorsan gerçek aşk ta olmuyor ki
öenmli tabiki ben 1.75 balık etliysem oda 1.90 kaslı üçgen olsun.
Cevap
43Cevap
vücut çok önemli. herşeyden önemli. huyu suyu herşeyi güzel bir kız vardı. l*n ben hovardalığı bırakır bununla evlenirim diyordum. sonra bir gün önümde eğildi. baktım baktım göğsü yok :) benim memelerim daha büyük yahu :) öyle olunca bir anda soğudum.
Her zaman şöyle diliyorum içimden, sevdiğim kız inşallah güzel olur.
Farklı bir cümle olduğu fark edilmese de farklı bir cümle. Farklı kombinasyonlarla birini seviyorum, sevdiğimde tipi önemli değil, sevmeme engel de değil. Sevmem için güzel olması gerekseydi, sevdiğim kız iyi biri olsun ya da şöyle böyle olsun derdim ama iç güdüsel olarak sevdiğim kız güzel olsunu temenni ediyorum. Demek ki sevmemin farklı dürtülere tepkileri var. Karışıkta olsa, umarım derdimi anlatabilmişimdir.
Fiziği önemli tabi ki yanıma yakışmalı. Yani sıska ya da şişman olmamalı. Fit ya da hafif balık etli arası olmalı. Tabi bunlardan önce düzgün olmalı. Kişiliğiyle, kültürüyle, aile yapısıyla beni haketmeli. Ömür boyu beraber olacağımız için her konuda anlaşabilmeliyiz. Son olarak da kesinlikle geçmişi temiz olmalı.
Mukemmel aramiyoruz elbette ancak normal olmasi kafi. Zaten 10 yila kadar iki tarafin bedenen yiprandigini varsayarsak pek de mühim bisi oldugunu düşünmüyorum sadece ilk süreçlerde önem arzediyo. Ayrica kendin kadar karşı taraftan beklentin olmalı fazlasına hakkın yok diye düşünüyorum (bu sözler her iki taraf için geçerli)
fiziği değilde tarihi cok iyi olsun yaw gecmısını bılmeyen karıyla ısım olmaz gecmısı bılmeyen geleceğinide bilemez
Fiziği tabikide önemli. Sonuçta etik gereği geberene dek sadece karınla cinsel ilişkiye girecen vücut fizik fos çıkarsa erkeğin gözü dışarda kalır, islama göre zina damgası yeriz, modern hukuğa göre karını aldatmış sayılırsın.
Önce karakteri sağlam olsun fizik her zaman yapılır.
OLUM İSMİMİ ÇALMIŞ :d
:D:D özenti olum sonuçta :D:D
Susun bir ya ;D
Caselinas, siz çağınıza göre çok daha olgun birisiniz.
Önemli tabi. Sonuçta "bişey" yaşıcaz ve hadi erkekler de itiraf etsin, fiziği güzel olmayan bayanla ilişkiye girmek istemez hiçbi erkek :D Tabi ki de ilk etapta fiziği beğenmişsem, ruhuna inmeye çalışırım o ayrı :D
seviyorsan bir süre sonra böyle sorunlara takılmıyorsun artık onu her haliyle kabullenmiş oluyorsun :)
aynen baska önemli şeyler var mesela kulagın oradaki fauller uzun olmamalı cok itici valla :) fiziği önemli değil tatlı şirin olsun yeter ama önemli değil diyorsakta obez birisi olmasın :D
Kremini, sütünü, toniğini ve bakım ürünleri ile kıyafetini eksik etmeyen her her her kadın harika güzelliktedir.
Makyajlı kadını sevmem.
Karakter, hayata bakış açısı, sadakati , güveni çok daha önemli şeyler var tabide fizikte çiftler arasında çokta uyumsuz olmamalı diye düşünüyorum.
Benim için önemli değil. Beni sevsin, saygı duysun , ilgili olsun, sadik olsun yeterli
20 30yaş arası ve kendini genç hisseden erkeklerin %90ı ilk yüz güzelliğine 2ve3 vücud, iç güzelliği olarak değişe bilir
ya tabıyıkıde bır bayanı kendı fizime ğöre secerim tabıyıkıde en önemlisi insanlı ama ikinci pilanda fiziyi benım icin önemli
Aşık olmam daha önemli sanırım zaten aşık olduğun kşi dünyanın en iyi fiziğine sahip insan oluo senin için. Öyle işte
Lannnnnn olummmmmmmmmmmmmmm isim hakkımı çalmış yaaa
Kadın diyo benimkinde akıllı ;D
laa benim kızım sonuçta :d:d
Ne diyon oğlum sen? ;D
laa Bir niye var başında :D:D
şaka yapıom ha önemli deyil :D
Önemli olsa kaç yazar oğlum ;D
önemli kız benim isim hakkım :D Bir niye var acaba özenttttttttiiiii :D
Töbe töbeeeee ;D
Hadi yine iyisin benim sayem de ünlü oldun :D:D
Vay beeee Birakrepdestanı senden özür diliyorrrrrr :)=)
Karsimdakinin yalan soylememesi icki sigara kulanmamasi durust dogdu olmasi ve gercekten sevmesi aldatmamasi daha sonra güzellik de dogal guzwl olsun yeterli
galeri.uludagsozluk.com/.../...3%BCsleri_74031.jpg kadın böyle olmalı...
Bu da mı rus l*n ;D
Zor bulursun sen bunu ha ;D
önemli değil. dış görünüş olarak bir gideri olsun yeter. içi tam istediğim gibi olursa. gerisi tırıs
olursa güzel olur ama ondan önce dürüstlüğü zekası düşünceleri daha önemli
Fiziği de önemli güzelliğine çirkin biriyle bir ömür geçmez ya da yanında çirkin bir hatun ya da erkek olan evlilerin gözü dışarıda oluyor genelde
Akrep kadini olmasi. Tutkulu sehvetli zeki kinci akilli evcil yuvasini koruyN. Mertttt. Ah akrep kadinlarii gibisini gormedim
eh işte önmli de bir yere kdr o da herkese göre dğşr
aşk öyle şeyler aramaz ama gönül ve mantık evliliğği fazlasıyla arar şahsen ben gönlüme görünü bulamadım.
Yani fizik derken boyu kısa olmasın orantılı olsun kafi
önemli benim için, zayıf olmasın hatta göbekli filan olsun. bir de uzun boylu olsun. kocaman biri olsun :D
herşey sırayla yüze fiziğe aşık olunur zaten görmediği insana aşık olan var mı burlarda
Kisiligide onemli vucududa aklina yatmadiktan sonra kisiligi iyide olsa arada sogukluk olur
vücut önemli yani
buna sevidim :)
Aynen
tabıkı onemlı. ona hergun yenıden asık olabılmem ıcın bu sart.
Tabii ki. Zayıf ve kısa biriyle evlenmem.
Evet onemli gobekli ve killi biriyle olmak istemem
kısmen sevıyorsan alısırsın vucut falan hıkaye..
aşk ta öyle şeyler aranmaz.
Yüz güzelliği benim için daha önemli sonra fizik
önemi bir hayli yüksek.
Önemli elbet , ona kadar birsürü de şey var ama
Yüzü ve fiziği benim için çok önemlidir
benim için önemli yoksa soğurum ilgisiz olurum
benim aşkım yeterince güzel :)
Evet önemli.
Senden beklemezdim bunu süvo ya... Kişilik daha önemli gibi cevap bekliyodum senden ^^
Fazla zayıfım :'(
Hee hiç bir erkek beğenmiyo kemiklerim sayılıyo çok güzel bir duygu tabi :''''(
O defteri kapattım. Tekrar söyleyemem adımı ^^
bir de erkekler beğenmezse nası evlenicem ben acep? Bunu düşündün mü?
Olsun söylemem yine de. Tüh ya süvo dedik çaktırdık iyi mi :// ^^
önemli ama hareketleride önemli
Çok önemli değil
Evet önemli
Penisi olmasın da
Önemli bence
Önemli
önemli değil
Onemli
ilk bakışta önemli
Tabbbii
benim için önemli :D
Cok onemli
:).
bakire olması kafi
Önemsiz
tabiki önemli kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar