Ayrıyken eski sevgilisine yazmasının nedeni nedir gerçekten sürekli düşünüyorum?

ayrıydık aynı ortamda olduğumuzdan tekrar konuşuyoruz. Biz ayrıyken birkaç kez eskisine dönmüş. Hatta kız engellemiş onu bırakınca, bu aylar sonra yine yazmış wpde. nedeni nedir kafamdan atamıyorum.2-3 yıl ama git gel bişeymiş. aralarında yakınlaşmalarda olmuş. belkide bunun içindir sadece sizce nedir?
Ayrıyken eski sevgilisine yazmasının nedeni nedir gerçekten sürekli düşünüyorum?
Cevapla