Merhaba Neden böyle düşünüyorum Bir Fikri olan var mı Teşekkürler?

Flört ettiğim bir çocuk var , ufacık bir lafında hemen günümü mahvediyorum örneğin ona bugün fotoğraf attım (yüzümü) yorum yapmadı bile insan bir emoji atardı. Ama sonrasında bazen kendi diyor çok güzel bir kızsın senden kızım olsa çok sevinirim falan.
Bazen çok umursamaz bazen böyle anlam veremiyorum.
Ben güçlü biri olmak istiyorum ne yapmam lazım?
Merhaba Neden böyle düşünüyorum Bir Fikri olan var mı Teşekkürler?
Cevapla