Her ne kadar arkadaş olarak bakılsa da bir zaman dan sonra bir elektriklenme oluyor? genelde biz erkekler de bu durum oluyor. :)Peki arkadaştan sevgili olur mu?
Arkadaştan sevgili olur mu? Arkadaşlık ilişkisi aşka dönüşür mü?
Olur ama olmasa daha iyi. Güveni sarsabilir. Dün benimle arkadaşken, bugün sevgili olan biri; bugünkü arkadaşlarıyla da yarın sevgili olabilir. Bir de çok iyi tanıdığından güvenilmeyebilir, önceki sevgilisini aldattıysa bunu bilirsin, beni de aldatırmı vs diye düşünülür. Kısaca arkadaştan olan sevgiliye güvenmem.
Niyetine bağlı. Sen karşı tarafı başta arkadaş olarak gördüysen olmaz. Ama , hele önce bir arkadaş olalım bakalım , bu da birşey , ileride yakınlaşırız tavlarım bunu düşüncesiyle arkadaş olduysan, durum değişebilir.
Olunur bence. İyi anlaşılıyorsa neden olmasın sadece başta çekingenlik olabilir çünkü kabul etmezse ara açılabilir arkadaşlık sonlanabilir belki ayrıca ilişkinin başında da biraz garip gelse de bence alışılacağını düşünüyorum.
- Hayır, olmaz. Arkadaş gibi görünenle, öyle sanılanla olabilir. Duygusal - Cinsel birliktelik; biyolojik olarak eşlenmeyi gerektirir. Gerçek arkadaşlık, biyolojik olarak eşlen (e) memekten kaynaklanır.
- Hayır, dönüşmez. Baştan beri var olan "aşk" ortaya çıkabilir.
Olur hatta daha sağlam bir ilişki olur çunku arkadaşını tanirsin insan kendine yakın hissettiği mutlu olduğu kişiyle arkadaş olur iyi tanırsin beraber olacağin kişiyi arkadaş olmadan beraber olmak yanlış asıl
Bence hatadır sonra geçmişe bayağı üzülüp özleniyor ki ben yaşamadım ama yaşıyan çok oldu çevremde
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Saygıdeğer hanımefendiler kötü çocukları otomatikman sevgili iyi adamları otomatikman arkadaş benim gibi bu gerçeğin farkında olanları da ezeli düşman olarak görürler. Mevzu budur.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
olur hatta cok iyi olur birbirini daha iyi tanırsın ama evlenmeyio ayrıldıgin zaman arkadaslık biter orası da var
arkadaştan sevgili olur hem de çok güzel olur tek sıkıntı ayrıldığınız zaman çirkinleşmeden, arkadaşlığınızı bitirmeden ayrılabilmeyi başarmak. bu da insan olabilenler için çok zor bir şey değil zaten