Sevgilime hata yaptım ve beni sildiğini söylüyor nasıl affettirebilirim kendimi?

Arkadaşlar merhaba benim 3 yıllık bi ilişkim vardı bir kez ayrıldık 7 ay ayrı kalmıştık ben başkasıyla o da başkasıyla olmayı denedi yapamadık geri barıştık ve ben barıştıktan bir süre sonra Pubg denen illet oyuna başladım ama sevgilimden sakladım çünkü ayrıldığımız süreçte bu konu yüzünden ayrılmıştık herneyse ben başladım tekrardan bu oyuna silecektim silemedim bağımlısı oldum ve ister istemez de bazı arkadaşlıklar edindim bir tane çok güvendiğim erkek arkadaşım vardı herseyimi anlatıyordum sevgilim dahil olmak üzere, onu ne kadar sevdiğimi en iyi bilenler arasındaydı ve bir kaç gün önce beni sırtımdan vurup sevgilime ulaştı herşeyi gidip anlattı ama benim kendimden emin olduğum tek nokta ona ihanet etmedim onu aldatmadım. Sadece onu hayatımın bir kısmına dahil etmedim. Çok seviyorum ama o beni sildiğini ve kesinlikle olmayacağımızı söylüyor ne yapmam gerek nasıl geri kazanabilirim onu herşeyi yapmaya hazırım yeter ki beni affetsin yeter ki bi şans versin
Sevgilime hata yaptım ve beni sildiğini söylüyor nasıl affettirebilirim kendimi?
Cevapla