Ben Almanya da yaşıyorum 6 yıldır. Buraya gelmeden önce az bişey almanca biliyordum.
Geliştirdim ama hala çok iyi değilim. Çünkü kızım oldu. Eşim Alman olduğu için, bende birazcıkta olsa almanca bildiğim için ev içerisinde de onunla hep Almanca konuşuyorduk. Eşim türkçe öğrenemezdi o yüzden böyle bi tercih yaptık. Ama kızım şimdi anaokuluna gidiyor yani Almancasını iyice pekiştirdi ve beni geçti. Eşim onu anlayabilse de ben bazen anlayamıyorum. Bana bişey söylüyor, dediği kelimenin ne olduğunu anlayamıyorum o da bana açıklayamıyor. Zorluk çekiyoruz iletişim kurmakta ne yapacağım?
Geliştirdim ama hala çok iyi değilim. Çünkü kızım oldu. Eşim Alman olduğu için, bende birazcıkta olsa almanca bildiğim için ev içerisinde de onunla hep Almanca konuşuyorduk. Eşim türkçe öğrenemezdi o yüzden böyle bi tercih yaptık. Ama kızım şimdi anaokuluna gidiyor yani Almancasını iyice pekiştirdi ve beni geçti. Eşim onu anlayabilse de ben bazen anlayamıyorum. Bana bişey söylüyor, dediği kelimenin ne olduğunu anlayamıyorum o da bana açıklayamıyor. Zorluk çekiyoruz iletişim kurmakta ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer