Sevgilimin annesi bir yüzük için dünyayı başıma yıkacaktı neredeyse doğru mu yaptım sizce?

3 gün önce evlenme teklifi aldım erkek arkadaşım iyi bir holdingte yüksek mühendis durumu falan çok iyi ailesinin de öyle. Bana aldığı yüzük de 18 bin liralık bir yüzük. Annesi duyunca küplere bindi parmağıma o kadar hasetle bakıyor ki. Yazık günah değil mi bu paraya ne yapacaksın büyük taşı insanın kalbi büyük olsun falan diyor taşı da hiç beğenmedi. O kadar laf etti ki ben de sinirlendim attım yüzüğü alın takarsınız artık dedim eve geldim. Annem iyi yapmışsın dedi ama çok sinirim bozuldu gerçekten sizce iyi mi yapmışım
Sevgilimin annesi bir yüzük için dünyayı başıma yıkacaktı neredeyse doğru mu yaptım sizce?
Cevapla