Bu çok saçma değil mi siz olsaydınız ne yapardınız?

Yaklaşık 2.5 yıldır beraber olduğum kız arkadaşıma evlilik teklifi yaptım ama bunu çok basit , öylesine buldu ve hakaretler etti yaklaşık bir aydır konuşmuyoruz dün iletişim sağladım kendisi bana “ herseyden soğuduğunu , hevesinin kalmadığını , kimseyle evlenmek istemediğini benimde başkasını bulmamı “ söyledi … onu bu kadar herseyden soğutacak birsey yapmadığımı düşünüyorum zaten iyi niyetimle ona gittim ama beni çok kırdı…
Bu çok saçma değil mi siz olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla