ilk kez 1 ay sonra buluşacağız
6 aylık sevgiliyiz kız ciddi olmadığımı düşünmüş gelmediğim için felan bir erkeğe anlatmış aramız kötüyken erkekde yok seni mutlu ederim o ciddi değil felan demiş kız arkadaşım tekrardan barışmak için felan yazdı ama 3-4 gün aramız kötüyken ilişkimizi konuşmuş kaç gündür midem kötü diyip duruyordu böyle yaptığı için kendini çok kötü hissetmiş en son anlattı gizlemedi çok pişman olduğunu kaybetmek istemediğini söyledi güveninide kazanacağım tekrardan dedi
bu kız hakknda ne düşünebiliriz
6 aylık sevgiliyiz kız ciddi olmadığımı düşünmüş gelmediğim için felan bir erkeğe anlatmış aramız kötüyken erkekde yok seni mutlu ederim o ciddi değil felan demiş kız arkadaşım tekrardan barışmak için felan yazdı ama 3-4 gün aramız kötüyken ilişkimizi konuşmuş kaç gündür midem kötü diyip duruyordu böyle yaptığı için kendini çok kötü hissetmiş en son anlattı gizlemedi çok pişman olduğunu kaybetmek istemediğini söyledi güveninide kazanacağım tekrardan dedi
bu kız hakknda ne düşünebiliriz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Anlamadım kız arkadaşın başka bir erkekle ilişki mi yaşamış?
hayır tanımıyor doktorun biri bundan 6-7 yaş büyük bir ara ameliyat oldu bu yazmış yardımcı olayım ne okuyorsn ne yapıyorsun felan dedim nyieti kötü engelle dedim o ara instayı kapamış adam neyse geçen yazmış nasıl gdiyor ilişkiniz feln o ara da kavgalıydık felan anlatmış böyle böyle 6 aydır gelmiyor flean adam demiş ben 2 gün sonra gelirim o ciddi değil pişman olacaksın fealn kızın aklını çelmeye çalışmış neyse anlattı her şeyi detaylıca 3-4 gündür konuşuyorzu yemin ederim daha önce kimseyle konuşmadım 3-4 gündürde midem bulanıyor hiçbir şey istemiyor canım diyip duruyordu bundanmış pişman olmuş ilişkimizi anlattığına dair felan yemin ederim aldatmadım seni felan diyor biliyorum hata yaptım güveninide kırdım dedi
annemle yazıştırdım kızı instda herkese açık paylaştım kızı felan kız ciddiyetimi gelmediğim için anlamamış kızın annesi teyzesi kuzenleri felan biliyor anlatmıştı beni annemin yazdığını felan anlatmıştı
dedi böyle böyle çok pişmanım keşke ilişkimizi anlatmasaydım felan diye
bununla konuşurken yazdı bana tekrar barışalım kaybetmek istemiyorum felan diye ağladı seni kaybetmek istemiyroum felan diye yemin ediyor aldatmadığına dair
Kız seni aldatmamış ama adamın niyeti başkaymış. Bunu fark edip yakınlaştıysa yanlış yapmış tabikii.
Şöyle ki adam demiş ben seni mutlu ederim bu 6 ay gelmemiş ciddi değil daha neyine güveniyorsun sevse gelir fean demiş
20 yaşındayım aile yapım belli babam izin vermez söylesem 12 saat mesafe var
dedim haziran da geleceğim diye elimde olmayan sebeplerden 1 ay daha kaldı kız beni oyalıyorsun erteliyorsun diye kavgalar çıkarttı geçen çocuk da böyle diyince bana yok soğudum evlenince snele olmaz faen dedi sonra o ara bununla yazışıyormuş bana 3-4 saat oldu geri yazdı tekrar barışalım özür dilerim fealn diye adam demiş 2 güne gelirim yanına o ciddi değil felan bırak demiş kız tekrar bana yazdı o gün ağladı yalvardı barışalım tekrar felan diye adam aklını çelmeye çalışmış yok tayinimi yanına alırım yok mutlu ederim felan diye kızla barıştık felan neyse kız sonra bana anlattı 3-4 gündür midem kötü diyip duruyordu bundanmış yemin ediyor aldatmadığına dair sadece ilişkimizi konuştuk ve hep seni savundum senin hakkında kötü şeyler söyledi öyle değil felan dedim dedi
daha öncede eski sevgilisinden kalan bir şey varmış onu at demiştim attım dediydi sonra bana geldi 2-3 gün sonra kızma ama ben atmadım onu felan dedi dedim ozaman ne anlamı kaldı ilişkinin flean diye atmış
yani gizlememesi ne anlama gelir
Kız tamamen dertleşmek maksadıyla anlattiyaa büyuteceecek bir şey görmüyorum adamın njyetini anlayıp konuşmayı kesmisse bence abartma
tanımıyor doktorun biri bundan 6-7 yaş büyük bir ara ameliyat oldu bu yazmış yardımcı olayım ne okuyorsn ne yapıyorsun felan dedim nyieti kötü engelle dedim o ara instayı kapamış adam neyse geçen yazmış nasıl gdiyor ilişkiniz feln o ara da kavgalıydık felan anlatmış böyle böyle 6 aydır gelmiyor flean adam demiş ben 2 gün sonra gelirim o ciddi değil pişman olacaksın fealn kızın aklını çelmeye çalışmış neyse anlattı her şeyi detaylıca 3-4 gündür konuşuyorzu yemin ederim daha önce kimseyle konuşmadım 3-4 gündürde midem bulanıyor hiçbir şey istemiyor canım diyip duruyordu bundanmış pişman olmuş ilişkimizi anlattığına dair felan yemin ederim aldatmadım seni felan diyor biliyorum hata yaptım güveninide kırdım dedi
annemle yazıştırdım kızı instda herkese açık paylaştım kızı felan kız ciddiyetimi gelmediğim için anlamamış kızın annesi teyzesi kuzenleri felan biliyor anlatmıştı beni annemin yazdığını felan anlatmıştı
dedi böyle böyle çok pişmanım keşke ilişkimizi anlatmasaydım felan diye
bununla konuşurken yazdı bana tekrar barışalım kaybetmek istemiyorum felan diye ağladı seni kaybetmek istemiyroum felan diye yemin ediyor aldatmadığına dair
Uzaktan iliski olmaz hele ki bu devirde
her gün sesli görüntülü konuşuyoruz buluşacağız 1 aya kadar
kız arkadaşımla aram kötüydü o ara bir erkek buna yazmış bu da böyle böyle gelmedi felan gibisinden anlatmış ilişkimizi çocuk o ciddi değil ben seni mutlu ederim ynaına da gelirim seni oyalıyor felan demiş
oysaki ben annemle kızı yazıştırdım gidince de tanıştıracağım instada akrabalarım felan herkesin önünde bizi paylaştım herkes biliyor teyzelerim felan neyse kız böyle bir şey yapmış yemin ederim aldatmadım sadece ilişkimizi anlattım felan dedi ağlıyor kaybetmek istemiyorum 3-4 gün konuşmuşlar 3-4 gündür midem kötü diiyp duruyordu geçen anlattı böyle böyle gizlemedi anlattı pişman olduğunu bir daha olmayacağını söyledi annesi teyzesi arkadaşları felan biliyor beni
6 ay oldu gelmedin hala gelmek istesen sevsen gelirdin diyor kız ondan bir erkeğe tanımayan birine anlatma gereksinimi duymuş erkekte ben seni mutlu ederim felan demiş neyse sonra onunla konuşurken bana yazıyor kaybetmek istemiyorum seni barışalım geri vs diye barıştık geri sonra bunu anlattı benim haberim yoktu
yemin ederim aldatmadım seni diyor sadece ilişkimizi anlattım onu konuştuk felan dedi
bununla konuşurken yazdı bana tekrar barışalım kaybetmek istemiyorum felan diye ağladı seni kaybetmek istemiyroum felan diye yemin ediyor aldatmadığına dair
Sana anlatmasa ruhun duymazdi kızın sucu yok
Anlatması onun hakkında neyi gösterir
diyor şimdide güvenini kırdım farkındayım keşke olmasaydı keşke ilişkimizi başka birine anlatmasaydım senin hakkında kötü şeyler söylediğinde bile seni svundum felan dedi kız
güvenini kazanmak için tekrar elimden ne geliorsa yapacağım ailem üzerien yemin ederimki aldatmadım diyor ağlıyor
O erkek kimmiş arkadaşı falanmi
hayır tanımıyor doktorun biri bundan 6-7 yaş büyük bir ara ameliyat oldu bu yazmış yardımcı olayım ne okuyorsn ne yapıyorsun felan dedim nyieti kötü engelle dedim o ara instayı kapamış adam neyse geçen yazmış nasıl gdiyor ilişkiniz feln o ara da kavgalıydık felan anlatmış böyle böyle 6 aydır gelmiyor flean adam demiş ben 2 gün sonra gelirim o ciddi değil pişman olacaksın fealn kızın aklını çelmeye çalışmış neyse anlattı her şeyi detaylıca 3-4 gündür konuşuyorzu yemin ederim daha önce kimseyle konuşmadım 3-4 gündürde midem bulanıyor hiçbir şey istemiyor canım diyip duruyordu bundanmış pişman olmuş ilişkimizi anlattığına dair felan yemin ederim aldatmadım seni felan diyor biliyorum hata yaptım güveninide kırdım dedi
annemle yazıştırdım kızı instda herkese açık paylaştım kızı felan kız ciddiyetimi gelmediğim için anlamamış kızın annesi teyzesi kuzenleri felan biliyor anlatmıştı beni annemin yazdığını felan anlatmıştı
dedi böyle böyle çok pişmanım keşke ilişkimizi anlatmasaydım felan diye
bununla konuşurken yazdı bana tekrar barışalım kaybetmek istemiyorum felan diye ağladı seni kaybetmek istemiyroum felan diye yemin ediyor aldatmadığına dair
Hmm anlıyorum sadece ilişkinizi anlatmış bence bunda bişi yok kendini demekki o an kötü hissetmiş birine anlatma ihtiyacı hissetmiş hani bence insani bişey derdimiz olunca birine anlatırız yani onun gibi birşey. Ben normalde bu tür şeylere çok dikkat ederim ve kız arkadaşın yanlış bişi yapmamış bence. Vicdanlı bir insan senin kız arkadaşın buna emin ol ilk önce. Egerki seviyesiz flörtöz konuşmalar olsaydı o zaman aldatma sayılırdı. Yani konuşmanın içeriği önemli. Gönlünü Feray tut sen o yüzden🙏
Dedim numarasını ver instasını ver konuşacağım konuşmalarınız at dedim sildim dedi numarayı da vermedi olaylar büyümesin felan diye
kızın onunla konuşurkne aramız kötüydü kızın aklını çelmeye çalışmış kız bana geldi soğudum yok evlenince olmaz felan dedi 3-4 saat geçti tekrar devam edelim özür dileirm yalvarıyorum seni kaybetmek istemiyorum felan diye ağladı hatta cevap vermedim gün içinde de durmadan mesajlar attı sonra baırştık fealn ona da söylemiş baırştığımızı felan o da ben nolacağım ya fean demiş 2 gün sonra gelecektim fealn demiş istemiyorum felan demiş bana anlattı engelletim felan
sana anlatmayadabilirdim ruhun bile duymazdı dedi
Hmm detaylı anlattığında fikirlerim değişti şimdi. Adam aklını çelmiş kızda hemen 180 derece değişmiş sana soğudum demesinden bunu anlıyoruz. Bence güvenme o kıza başka zaman başkası gene böyle yapsa demekki senden soğuyacak
Ayrıca ben engelledim senin ruhun duymazdi demeside ayrı bişey ne yani öyle yaptı diye minnet mi edeceksin pişkin biriymiş baya
Kızın aklını çelmeye çalışmış adam yok ciddi değil ben seni mutlu ederim 2 gün sonra gelirim yanına tayinimi oraya aldırırım seni mutlu ederim felan diye kız da demiş seninle olmaz yaş farkımız var hem vs ama zoruma giden şu o bunları dediğinde kafasını karıştırmış bana gelip soğudum felan evlenince olmaz demesi ve gidip onunla yazışması sonra bana gelip özür dilemesi tekrar barşalım seni kaybetmek istemiyorum felan demesi
yemin edeirm sadece ilişkimizi konuştuk fealn dedi aldatmadığında yemin ediyor ailesi üzerine yemin etti
bir daha da böyle bir şey olmayacağına ailesi üzerine yemin etti kızı tanıdığım kadarıyla kötü biri değil daha önce 1 senelik ilişkisi olmş uzaktan felan kız çocuğa o kadar sadık kalmış ki arkadaşları gel gidelim haberi olmaz demiş yok güveni kırılmasın felan diye uğraşmış
kız çok pişman şu an yaptığından bana kendini çok suçluyor yapmamam gerekiyordu anlatmamam gerekiyordu felan diyor
ya kızı kötü biri olduğuna inanmıyorum ama bunu yapması evet güvenimi kırdı bana güvenini kazanmak için her şeyi yapacağım dedi
Sana şöyle söyleyeyim kız kötü biri demiyorum zaten onu bilemem iyice tanımak lazım birine kötü diyebilmek için lakin şu yazdıklarından yola çıkarak kız şıpsevdi birine benziyor yani seven bir insanın asla aklini çelemezsin adamdan etkileniyo sonra sana soğudum diyor Kesinlikle seni sevdiğini dusunmuyorum sevse bu hatayı yapmaz bak bunlar küçük işaretler ilerde daha fazla üzülmemek için dikkat etmen lazim bu kişi ilerde seni çok üzer