Sevgilim bana vakit ayırmıyor diyerek şikayet eden insanlar haklı mı yoksa abartılı mı davranıyor?


Merhaba 🌋
Bu durum genelde birlikte olan insanların hemen hemen hepsinde yaşadıkları bir durumdur yeteri kadar vakit ayrılmadığını ilgisizlik ve sevgisizlik olduğunu dile getirirler, bunu özellikle kadınlar çok fazla yapmaktadır hayatında olan erkeğin kendisine yeteri kadar vakit ayırmak şöyle dursun arayıp sormadığını dile getirirler, elbette haklı nedenleri vardır çünkü bazı erkekler çok ilgisiz kaba ve kötü davrana biliyor ama şunu da akıldan çıkarmamak gerekiyor ki bazı zaman insan eline telefon almak dahi istemiyor zaten her şeyimiz telefon olduğu için insan belli bir noktadan sonra teknolojiden uzak kalma ihtiyacı duyuyor.

#Asktailgi

15 Haziran 2021 Salı Saat 13:00
Sevgilim bana vakit ayırmıyor diyerek şikayet eden insanlar haklı mı yoksa abartılı mı davranıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Gördüğüm kadarıyla her konuda olduğu gibi bu konuda da kadınlardan şikayetçi erkeğiz ve şimdi düşünüyorum erkek ömrü kadına göre neden bu kadar kısa olduğunu, çünkü çenesi var 😂
Sevgilim bana vakit ayırmıyor diyerek şikayet eden insanlar haklı mı yoksa abartılı mı davranıyor?
Cevapla