Sevgilim kapandım diye beni terketmesi çok kötü değil mi?

Ne düşünmeliyim ben?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçek yüzünü gördüm demekki beni sevmiyormuş diye düşünüyorum
Sevgilim kapandım diye beni terketmesi çok kötü değil mi?
Cevapla