25 yaşındayım hayatımda kimse yok yaşıtlarımın hepsi evli ben daha üniversite birinci sınıfım çok mu geç kaldım evde mi kaldım?

25 yaşındayım bazı sebeplerden dolayı geç kazandım üniversiteyi şimdi birinci sınıf bitti ikiye geçicem mezun olup kendi paramı kazanınca evlenmeyi düşünüyorum çok mu geç kaldım artık olmaz mı evde mi kaldım?
25 yaşındayım hayatımda kimse yok yaşıtlarımın hepsi evli ben daha üniversite birinci sınıfım çok mu geç kaldım evde mi kaldım?
Cevapla