Kafam çok karışık, arkadaş bir foto atmıştı WhatsApp grubumuza, çok hoş fizikli bir mankendi. Kalçası çok hoştu. Bende bu g. te şiir yazılır yazdım. Neyse birkaç gün sonra eşimle oturuyoruz TV de bir kadın çıktı hayatım bu kadının fiziği sence nasıl dedi, fiziği gayet güzel dedim. G. tüne şiir yazılır mı sence dedi. Yüzüm düştü, WhatsApp yazışmalarımı okuduğunu anladım, Yüzüne sert bakış attım ve destan bile yazılır dedim. Evden çıktım. Sinirliyken ben genelde evden uzaklaşıp dışarıda gezerim. Şimdi yasak saati yaklaşıyor eve gideceğim ne tepki vereyim. Çok sinirliyim yazışmalarımı okuduğu için
Güncellemeler
+1 yıl
Mahkemeye versem ben kazanırım, özel hayat denen bir şey var, telefon insanın özelidir
Eşim WhatsApp yazışmalarımı okumuş, çok sinirliyim nasıl bir tepki vermeliyim?
Bu kadarda sinirlenme bre dayi ne var kızcaz dayanamayip bakmistir söyle bidaha özelime saygi duyde geç, yani yabancı biri degil sevgilin olsa tamam kavga et ama eşin sonucta
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hem suçlusun hem güçlü. Sen karının başkasının penis boyuna çok iyi ne nameler dökülür bu penise dese ne yapardın? İnsallah boynuzlar seni aptal
Bence sen haklısın hem telefonunu kurcalıyor hemde tavır yapıyor resimdeki birini beğenmeni abartmasına gerek yok her televizyonda telefonda gördüğümüz ünlüye kavga ediceksek
Siz 3,5 cm dassaklarinizla tatmin edebiliyor musunuz?😂😂😂 çoğu kadın sitede erkeklerin libidosuzlugundan şikayetçi kendi beceriksizliğinizin suçunu bize atmayın xjjxnssmjsjxjd😂😂
@Kirazimsiseftali Hastalık başka onu katma araya hastalığımızı biz seçmeyiz benim demek istediğim siz hiç erkeğinizi mutlu etmek istemiyorsunuz hep kendinizi düşünüyorsunuz mutluluktan kastım cinsle değildi sevgi anlamında fedakarlık anlamında idi
Sevgide fedakarlıkta karşılıklı yapılan birşey erkekler eve gelip tv izleyip emir buyurmaktan başka bir halt yapmıyorlar adam olana çok bile bizim yaptığımız
@Kirazimsiseftali Bunun sebebini bir düşün bakalım KIZ sizin yüzünüzden olmasın çünkü istediğimizi vermiyorsunuz silah olarak kullanıyorsunuz bedeninizi erkek te başkasına bakınca biz suçlu mu oluyoruz
Sizde cocugunuzun karınızın rızkını sadece bacak ellemek için pavyona sugar babylere yazın ruslara harcamasanız size değer verecek evde kadın ama adam olana çok bile birde evdekileri begenmez abazalar
@Kirazimsiseftali İşte yine siz hatalısınız sizi sevecek iyi huylu fedakar erkek yerine sırf daha fazla parası var işi var arabası var yakışıklı diye onlara giderseniz böyle olması kaçınılmaz KIZ
Aynı olayın kadın versiyonu şu olurdu mesela:Karın ve arkadaşları birbirlerine erkek göğsü ya da kolları atıyorlar ve karın o göğüste ne uyunur be, deseydi ne hissederdin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Suçlu olan sensin karın elin oglanlarina şiir yazarim deseydi sen napardin acaba birde üste çıkmaya çalışıyor süzme salak😂😂
Sen evlenince İnşallah herşeyimi karıştıran bir eşin olursa görürsün
Hiç boş yapma elin kızına öyle yazarsan sana da öyle yaparlar haketmissin😂😂
Sende adam olup öyle yazmasaydın kadın haklı onun sana tavır yapması gerek sana ne oluyor.
Eve alırsa tabi gidersin 👍
Bu kadarda sinirlenme bre dayi ne var kızcaz dayanamayip bakmistir söyle bidaha özelime saygi duyde geç, yani yabancı biri degil sevgilin olsa tamam kavga et ama eşin sonucta
Hem suçlusun hem güçlü. Sen karının başkasının penis boyuna çok iyi ne nameler dökülür bu penise dese ne yapardın? İnsallah boynuzlar seni aptal
Akşam akşam iyi güldürdün reis valla çok güldüm allahta seni güldürsün
Direk seni mahkemeye verip boşanmalı başkasının g*ötünden etkileniyosan boşuna evli kalma be gav@t
Bence sen haklısın hem telefonunu kurcalıyor hemde tavır yapıyor resimdeki birini beğenmeni abartmasına gerek yok her televizyonda telefonda gördüğümüz ünlüye kavga ediceksek
Erkekler haklıdır kadınlar sorunlu çünkü erkek boşuna karısını eleştirmez yetersiz olduğu için eleştirir manken kadar olmalı en az
O mankenlerde sizin gibi çulsuzlara varmıyor zaten sen kimsinde manken istiyorsun😂😂 sanki siz manken gibisiniz djjxkxksksksk😂😂😂
@Kirazimsiseftali Ben mankenim falan demiyorum tamam mı kız hatalı olan sizsiniz çünkü erkeğinizi yeterince tatmin etmiyorsunuz
Siz 3,5 cm dassaklarinizla tatmin edebiliyor musunuz?😂😂😂 çoğu kadın sitede erkeklerin libidosuzlugundan şikayetçi kendi beceriksizliğinizin suçunu bize atmayın xjjxnssmjsjxjd😂😂
@Kirazimsiseftali Hastalık başka onu katma araya hastalığımızı biz seçmeyiz benim demek istediğim siz hiç erkeğinizi mutlu etmek istemiyorsunuz hep kendinizi düşünüyorsunuz mutluluktan kastım cinsle değildi sevgi anlamında fedakarlık anlamında idi
Sevgide fedakarlıkta karşılıklı yapılan birşey erkekler eve gelip tv izleyip emir buyurmaktan başka bir halt yapmıyorlar adam olana çok bile bizim yaptığımız
@Kirazimsiseftali O yüzden mi buralar kocamı aldattım iyi olduğu halde aldatıyorsunuz bizi size dayak atan sert erkek lazım efendi adamlar size fazla
Erkekler kadınlardan daha fazla aldatıyor dayak atan adamı kimse istemez
@Kirazimsiseftali Yalan konuşma kız asıl siz aldatıyorsunuz azıcık ilgiyi bıraknıca hemen başkasını buluyorsunuz kendi gözlerimle gördüm
Ya hehe erkekler heryerde çapkınlık peşinde evlisi bekarı sonra kadinlara yakalanıyorsunuz
@Kirazimsiseftali Bunun sebebini bir düşün bakalım KIZ sizin yüzünüzden olmasın çünkü istediğimizi vermiyorsunuz silah olarak kullanıyorsunuz bedeninizi erkek te başkasına bakınca biz suçlu mu oluyoruz
Dışarıya gösterdiğiniz özeni eşinize sevgilinize gösterseydiniz böyle sorunlar olmazdı
Sizde cocugunuzun karınızın rızkını sadece bacak ellemek için pavyona sugar babylere yazın ruslara harcamasanız size değer verecek evde kadın ama adam olana çok bile birde evdekileri begenmez abazalar
@Kirazimsiseftali İşte yine siz hatalısınız sizi sevecek iyi huylu fedakar erkek yerine sırf daha fazla parası var işi var arabası var yakışıklı diye onlara giderseniz böyle olması kaçınılmaz KIZ
Yav gidin özelden yazışın
Seni savunuyorum zaten AĞABEY
Sağolasın Teşekkür ederim, özelde de savun.
Tepki göstermesi gereken kişi sen değilsin
Sen bir erkeğe sulandığını görsen ne hissederdin?
Mahkeme kimin umrunda olur ki? Aldatma varsa...
Bu aldatmamı
Bir fotoya yorum yazmak ne zaman aldatma oldu
Olsa zaten başka bir tür görüş yazardım. Bu itici ve iğrenç bir olay.
Aynı olayın kadın versiyonu şu olurdu mesela:Karın ve arkadaşları birbirlerine erkek göğsü ya da kolları atıyorlar ve karın o göğüste ne uyunur be, deseydi ne hissederdin?
Ulan ayıp degilmi lan sapık abaza seni kısır olsa çocuğun olmasın hayvan
Çok güzel hakaret etmişsiniz 😂😂
Destan bile yazılır iyiymiş 😂
İyi cevap vermiş ama :D
Tek sorun onun wp konuşmalarını okuması yani hmm
Benim için 2 kriter vardır cüzdanım ve telefonum tamamen bana özeldir. Bu özele kimse giremez
Peki sizin evli olduğunuz halde o sözleri söylemeniz nolacak 😬
İğrençsin.
Bu troll mü ya çok güldüm hahah😂😂