Eşim WhatsApp yazışmalarımı okumuş, çok sinirliyim nasıl bir tepki vermeliyim?

Kafam çok karışık, arkadaş bir foto atmıştı WhatsApp grubumuza, çok hoş fizikli bir mankendi. Kalçası çok hoştu. Bende bu
g. te şiir yazılır yazdım. Neyse birkaç gün sonra eşimle oturuyoruz TV de bir kadın çıktı hayatım bu kadının fiziği sence nasıl dedi, fiziği gayet güzel dedim. G. tüne şiir yazılır mı sence dedi. Yüzüm düştü, WhatsApp yazışmalarımı okuduğunu anladım, Yüzüne sert bakış attım ve destan bile yazılır dedim. Evden çıktım. Sinirliyken ben genelde evden uzaklaşıp dışarıda gezerim. Şimdi yasak saati yaklaşıyor eve gideceğim ne tepki vereyim. Çok sinirliyim yazışmalarımı okuduğu için
Güncellemeler
+1 yıl
Mahkemeye versem ben kazanırım, özel hayat denen bir şey var, telefon insanın özelidir
Eşim WhatsApp yazışmalarımı okumuş, çok sinirliyim nasıl bir tepki vermeliyim?
Cevapla