Yanlış anlamazsan ''Evli'' bir kadın olarak adamın kafesinde ve hiç kimse de yokken arka tarafta ne işin var? Adam kansız ama seninde buna dikkat etmen gerekirdi bunu söylemek istedim. Eşine söyle durumu ne kadar çirkince de olsa bilmeye elbette hakkı var. Bunu söylemezsen şayet eşini aptal durumuna düşürmüş olursun ve o adamla da arkadaşlığı var diyorsun. Eşine olanı biteni hiç yumuşatmadan direkt söyle. Gerçeklerin bir gün ortaya çıkma gibi kötü bir huyu vardır. O nedenle tartışmayı göze al ama eşinin sana olan güvenini zedeleme.
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ben görüşlerle aynı fikirde değilim, dediğin gibi senin bir hatan yoksa karşı tarafın şahsiyetsizliği ise en fazla sen benim karıma nasıl böyle yaparsın diye iki çakar ilişkisini bitirir. Eşinizin görüştüğü bir insan olmasa söyleyip canının sıkılmasını istemezdim fakat görüştüğü biri ve karısını öptü, adamı salak yerine koymak olmaz, günün birinde söylemediğiniz için bu korkunuzu sezerse sizi eşinizle tehtid edebilir, sonuçta böyle aşşalıkça bir şeye cürret etmiş, o yüzden herşeyin iyi olduğu bir zaman dilimin bu tatz çirkin muhabbetleri öğrenip kendinin aptal yerine konulduğunu düşünür, o yüzden şu an kendinizi haklı görüyorsanız ve tek suçlu o ise bunu saklayıp ileride onunla beraber suçlu anılmaktan kaçının derim.
24 Yorumla
Soran+1 yılSöylemeye karar verdim bugün yeltendim de ama söyleyemedim çok zor bunu yapmak
Soran+1 yılUmarım çok ağır bir tepki vermez
Senin gibi dürüst insanlar yüzümü güldürüyor. Eşine olan dürüstlüğün tartışılamaz bile. Eşin şanslı senin gibi biriyle evlendiği için. Ona biraz fazla ilgi göstererek sakinleştir ve ona olan dürüstlüğünden bahset böylelikle seni suçlayamaz. Umarım sana olan güvenini kaybedip seni eve hapsetmez.
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir kişilikte de değil zaten. Çok teşekkür ederim düşünceleriniz için
Gizli Üye(30-35)+1 yılyorumlara bakıyorum millet kafayı yemiş adam öpmüş hala sen kuyruk salladın senden yüz bulmuş ulan adam öpmüş sen çekip gitmişsin doğru olanı yapmışsın bu milletteki aklı kuşa taksan ters uçar bence kocana söyle bi an evvel söylememenden cesaret alıp daha ileri gitmesin o it
112 Yorumla
Soran+1 yılSöylerim de nasıl söylenir bu? Ya gidip ona Bi şey yapmaya kalkışırsa diye ödüm kopuyor.
Cevap sahibi+1 yılkalkışır yani doğal olarak ilk çekip gittiğinde arayıp söylemeliydin şimdi söylesen niye ilk olduğu an söylemedin diye sana da kızma ihtimali var ama hiç söylemeden o adamla görüşmesini doğal olarak senin de görüşmeni miden kaldırıyorsa söyleme
Soran+1 yılSürekli bunu düşünüyorum. Söyledim üstüme de gelicek daha ne oldu öncesinde de oldu söylemedin mi tarzında huzurumuz da kaçıcak. 2 seneye gidicez bu şehirden bir daha görmiycez onu söylemesem de olur
Cevap sahibi+1 yılsöylersen öyle veya böyle karı koca iliskiniz sarsılmaz devam eder ama söylemez saklarsan o adam siz sehirden gitmeden nasılsa görmeyeceğim diyerek kocana böyle böyle bi şey oldu diye söylerse o zaman tamamen senden bilir ve eskisi gibi olamayacağınıza eminim karşına al konuş nasıl söyleyecegimi bilmiyorum olayın hala etkisindeyim de gir lafa çalıştığın yerde kamera kayıtları varsa onunla da desteklersin sözlerini yoksa bile kocan senin lafına itimat eder adamı da en fazla döver
Soran+1 yılYangın merdiveni o taraf kamera var mı bilmiyorum. Eşime söylersem üstüme gelicek gereksiz bir şekilde daha önce de oldu mu diye hayır desem de sinirlenmemesi için öyle dediğimi düşüncek. Sadece döver de basit bir şey değil ki ya şikayetçi olursa ya başına bir şey gelirse sırf bu yüzden
Cevap sahibi+1 yılsen suçluymuş gibi düşünmekten bi vazgeç önce seni sokaktan geçen bi başkası öpse onu da mı söylemeyeceksin veya daha ileri gitse o senin eşin biraz empati kur başka bi kadın eşine zorla dokunsa öpse ve sen bunu eşinden değil üçüncü şahıs birinden öğrensen eşine bakışın ne olur ne kadar haklı olursa olsun sana söylemediği icin güvenin yıkılmaz mı aynı şey senin icin de geçerli söylemezsen ve başkasından öğrenirse daha mı iyi olucak evliliğin icin dövmek hakkıdır arkadasım dediği adam karısını öpüyor gidip elini sıkacak hali yok
Soran+1 yılSöylesem sadece bir iki bağırma ile kalmaz mı bir daha da görüşmez. Gerçi anlatmadan önce çok soğuk kanlı olmam lazım böyle bir şey için
Cevap sahibi+1 yılsoğukkanlı ve her şeyi noktasına virgülüne dokunmadan anlat o günden önce o adamın bakışlarında hal hareketlerinde tuhaflık sezdiysen onları da bir bir anlat doğruyu söylersen hiçbir şey olmaz senin adına kocan o adamı sözle veya dayakla rezil eder sana olan güveni de bir kat daha artar emin olabilirsin
Soran+1 yılTeşekkür ederim yarın sabah eve geldiği gibi anlatıcam ona her şeyi
Cevap sahibi+1 yılrica ederim en doğrusunu yaparsın
Cevap sahibi+1 yılhadi hayırlı olsun icin rahatlamıştır umarım bi süre mukayyet ol kocana sonra sakinleşir
Soran+1 yılTeşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Evli bir insan olarak karşı cinsle yalnız takılman doğru değil. Arkadaşın bile olsa.. sonucu böyle olur.
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Söylemelisin mutlaka söylemezsen illaki birgün ortaya çıkar. Ek olarak söylemezsen eşin o adamla muhattap olmaya devam eder ve seni öpen adam eşin hakkında kimbilir nasıl aşağılayıcı şeyler düşünür. Farkında olmadan ve istemeden eşini slak yerine koymuş olursun. Bence mutlaka söyle birgün başka bir şekilde öğrenirse çok yanlış anlaşılırsın ve kendini ıspatlayamazsın da. Ben erkeğim tabi ki ama bir kadın olsam mutlaka söylerdim arkadaşının namusuna göz dikmiş bir ahlaksızı eşim mutlaka bilmeli derdim.
16 Yorumla
Soran+1 yılBende böyle düşünüyorum. Söylemezsem daha çok sinirlenicek. Vicdan azabı da çekiyorum
Soran+1 yılOndan bir şey saklamam ve yalan söylememdi
Soran+1 yılSorun yok galiba sadece siniri var üstünde
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana da oldu bu. Eşimin yakin arkadasi, dost bildiği kişi. Ki benimde yakin arkadasim olmustu. Bize gelmisti. Eşim yoktu işteydi. Yan yanaydik. Kahve içiyorduk. Birden dudaklarima yapışmıştı. Geri çekildim. Evimden hemen git dedim. Bir sey demeden gitti. Sonra o gun eşim eve geldi işten.1-2 saat sonra arkadasi tekrar geldi. Kapiyi acmak istemedim ama eşim karşıladı. Sonra ben yanina pek gitmedim. Mutfakta kaldim. Mutfaga geldi esim icerdeyken. Ben bugun ki olanlar icin özür dilerim. Buyuk bir hataydı. Lutfen xxx'e söyleme. Bir daha tekrari olmayacak kesinlikle soz veriyorum. Bu tatsiz olayi unutalım gitsin dedi. Bende tekrarı olursa kesinlikle soylerim, arkadasliginiz falan umrumda olmaz dedim. Ondan sonra tabi aramiz eskisi gibi degil. Mesafeli duruyorum. Yani benim arkadaş pişmandi ama seninkini bilemem. Belki gurur bile duyuyorsa bu yaptigi pislikten önlemini alman gerekebilir. Sonra sen kötü olma. Birden bire eşinin gözünde yakin arkadasiyla aldatan o***pu durumuna düşme dikkat et.
10 Yorumla
+1 yılHanımefendi bunda sizinde suçunuz var Allahın kanunlarını çignediniz. Bir kadın ile bir namahrem erkek arkadaş olamaz.
Bir kadın ile bir namahrem erkek yalnız kalamaz.
Kocanız nasıl biri aklıyla mantıgıyla hareket eden birimi, gider vururmu yoksa geniş bir adammı?
Nasıl oksa tecavüz yok ortada.
Bence "Filanca adamın bakışlarından hoşlanmıyorum, Onunla bir daha görüşmeyelim"desen daha iyi olur.21 Yorumla
Soran+1 yılArkadaş değiliz aslında ben sadece onun işinde çalışıyorum. Eşimin büyük bir tepki vereceğini biliyorum. Bakışlarından hoşlanmıyorum desem bile niye bir şey mi oldu diye üsteliycektir.
Söyleme!!! ama tedbirlerini al, o kişi ile ilişkilerini bitir, bir şin görüşmeye devam etmek isterse o ortamlardan uzak dur
Neden söyleme diyorum? toplum olarak olaylara soğukkanlılıkla yaklaşan bir toplum değiliz, akım derken bokum diyen bir toplum bireyinin ne yapacağını kestiremiyorum işte bu yüzden siz bunu çözmelisiniz yolda işin ucu namus cinayetine kadar gider, o işi orada o anda kafasına ağır bir şeyle şiddetli vurmanızı beklerdim03 Yorumla
Soran+1 yılYa öğrenirse ama başkasından
- +1 yıl
Başkasından öğrenmesi için Ya siz ya da o şahıs anlatması gerekir, bu tip durumlarda ses kaydı yaptım istersen dinle dersiniz bir ses kaydı yapım yollayın kendisine, neden beni öptün, utanmıyormusun sen arkadaşımdın kıvama anlatacağım herşeyi ya da orada geçen konuşmalar neyse onları kayıt yap gönder
Soran+1 yılEşim bana güvenir zaten böyle bir sorunumuz yok kendisiyle. Benim korkum başının belaya girmesi
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu adam neyden bu kadar cesaret aldı ki böyle? Konuştuğunuz bir konudan mı? Arka tarafta oturmuş sigara içiyorduk ve kimse yoktu tarafını anlayamadım zaten. Adam alkollü filanmıydı? Neyden dolayı cesaretlenmiş adam sizce? Bence deneme yaptı adam , kimse yok ve arka tarafta başbaşasınız ve o an konuştuğunuz konu da önemli tabii ki. Duruşunuz - oturuşunuz - bakışınız...
114 Yorumla
Soran+1 yılArka taraf yangın merdiveni açık alan. Benim mola vaktimdi merdivende oturuyordum daha sonra o ds geldi 'arkadaşım' olduğu için sorun etmemiştim. Cesaret nerden geliyor bilmiyorum.
- +1 yıl
Aynı iş yerinde mi çalışıyorsunuz?
Soran+1 yılBen okuyorum. Kendi paramı kazanmak için yazlık dönem bir iş baktım kısa süreliğine olduğu için kimse iş vermemişti. Kendisi kendi işlettiği kafede çalışabileceğimi söyledi. Evet aynı işte çalışıyorduk
- +1 yıl
Çok önceden beri gözü var demek ki. Planlı bir şey yani bu.
Soran+1 yılBilmiyorum belki de ama bu iş içimi kemiriyor kendimi kötü hissediyorum bir yandan da ben bir şey yapmadım diyorum. Napıcam hiçbir fikrim yok
- +1 yıl
En mantıklısı bir an önce ayrılıp sizin ve eşinizin başının belaya girmemesi. Çünkü adam tekrar deneyecek. Madem ki bu işten anlıyorsunuz aynı işi başka bir yerde yapın. Hemde en kısa sürede çıkın, paranızı alıp tabii ki.
Soran+1 yılİşten ayrıldım eşime de dersler ve iş aynı anda çok zor gidiyor dedim. Parası da ona kalsın cidden çok soğudum ondan
- +1 yıl
Hayır hayır, emeğinin hakkını alın terini git al. Ya da eşin uğrasın alsın. Tabii ki bu arada da eşine davranışlarından hoşlanmadığını belirt arkadaşı için kalkıp eşin eve filan getirmesin şerefsizi.
Soran+1 yılSöylemediğim sürece hala arkadaşı olduğunu düşünecek. Evimize de arada gelir bahaneler bulucam gelmemesi için
- +1 yıl
Eşine söyleme bu durumu başı belaya girebilir. Bir erkek böyle şeyleri kaldıramaz. İstemiyorum kesinlikle evimize getirme de kes at olayı.
Soran+1 yılBahaneler bulmak mantıklı olan işten birden ayrılmak eve çağırmasına ve gçrüşmemesini istememek birden garip olucak eşimde saf değil ki
- +1 yıl
En kötü ihtimal : gözü var bu şerefsizin bende dersin. O da görüşmez zaten o zaman. Çok samimi davranmaya çalıştı iş yerinde bende çok rahatsız oldum , ağzının payını verdim o an dersin.
Soran+1 yılÇok üsteliycek nerden çıktı diycek söyliycem sabah eve geldiğinde kendisine beni tanıyor ki evli benimle ağlamamaya dikkat edicem söz vermesini istiycem bir şey yapmayacağına dair ve anlatıcam
- +1 yıl
Çok mantıklı. En doğru yol bu. 👍
+1 yılEşini sakin olduğu bir zamanda köşeye çek ve en ufak ayrıntısına kadar durumu dürüstçe açıkla.
Eğer söylemezsen arkadaşın, eşini yalnış bir kişilikte anlayabilir. Yani senin söylediğini zannedip, hiçbir tavır sergilemediğini zanneder.
ya da arkadaşın sana iftirada bulunabilir. Eşin bana yakınlaştı diye. O yüzden sakin olup derin bi nefes alıp, doğru zamanı yakalayıp, düzgünce söylemelisin. Bu ciddi konu. Şakası olmaz. Unutma.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılboşuna mı demişler kız çocuğunun arkadaşı olmaz kocası olur diye heh bana evli olan kimsenin karşı cinsten arkadaşı olmamalı yani adı üstünde arkadaş ne demek sürekli görüşmek demek kafan aldımı hata senin zorla köpek ava gitmez ayanı sdenk alıp ona yakın olmayacaktın o adama bu durumu anlatıcaksın ya pçi öldürecek ya da seni terk edicek olayın sonuçları bunlar ama yinede senden duyması ordan burdan duymasından iyidir
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. eger bi daha denerse mutlaka soyle esine. yoksa durduk yere katil olmasin adam. sende yanliz hic bi erkekle ne sigara ic. nede su ic. mutlaka yanliz erkeklerin yanindan kac. ve hic bi erkekle samimi olma.
00 YorumlaEşine söyle de onunla arkadaşlığını bitir zarar veriyor kötü arkadaş sevmiyorum de şerefsiz ya nasıl cesaret etmiş
15 Yorumla
Soran+1 yılBilmesi gerekiyordu ona karşı vicdanım rahat değildi
Soran+1 yılBüyük sözler verirdim yarın ola hayrola
Aşk İlişkileri konusunda 607 cevap paylaştı. Söylemezsen bundan cesaret alır o şerefsiz kişilik üstüne gelir daha bence söyle nasıl bir karaktersiz olduğunu bilsin söylemezsen çekindiğini düşünüp daha üstüne gelir
00 Yorumla
+1 yılEşine söylemeyemezsin tabii ki, çünkü sonuçları daha da kötü olabilir. Bir daha bu olayın yaşanmaması için elinden geleni yapman gerekiyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılİşten ayrıldım. Evime kabul etmiycem eşime de arasına mesafe koymasını istiycem ama nasıl
- +1 yıl
Bu şekilde yapman daha doğru... Çünkü, eşine söylersen neler yapabileceğini bilemezsin.
Soran+1 yılBilemiyorum ve tepkisi çok ağır olursa diye korkuyorum
- +1 yıl
Bu nedenle yazdığın şey mantıklı... mesafe...
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Sen bir daha o kişiyle yanyana gelme, eşine de hareketlerinden bakışlarından rahatsız oldum mesafeli olalım falan de bari..
08 Yorumla
Soran+1 yılGaliba en mantıklı olan bu
- +1 yıl
Söylesen ortalık karışacak, adamı gebertse yeridir, sen izin vermeden olmuş olay ama düşünsene senin karında istedi yoksa nasıl öpebilirsim diyerek iftira atsa? evliliğinden olursun adam cinnet geçirir..
İyisi mi dediğim gibi hal, hareketlerinden ve bakışlarından aşırı derecede rahatsız olduğunu anlat ki seninki de uzak dursun..
Soran+1 yılEşimi çok seviyorum ve gözüm ondan başkasını da görmüyor bunu çok iyi biliyor. Bana güven konusunda bir sıkıntısı yok ama haklısınız böyle bir iftira atarsa iftira attığı için cinnet geçirir yapıcakları ağır sonuçlar doğurabilir. Söylemezsem hala onu arkadaşı olarak görecek. Eşime karşı da vicdan azabı çekiyorum kendimi suçlu hissediyorum söylemediğim sürece
- +1 yıl
İnsanlar acayip pis ve karaktersiz. Şimdi söylemediniz ve ortalık duruldu bu karaktersiz sizi yine sıkıştırsa ve daha öncede bişeyler oldu diyerek zaman geçince durumu anlatsanız yine sorun... Güveni tabikide tamdır ama böyle karaktersizler kendini kurtarmak için öyle yalanlar sallarki güveni sarsar.. ama şu an mantıklı olan eşinizi uzaklaştırmak bu kişiden, durumu anlatmanız halinde adam size güveni tam olsada karşı tarafa karşı neler yapabilir bilemeyiz :((
Soran+1 yılMaalesef durum böyle kendisine söylemeye çalışıyorum ama yapamıyorum ne diycem nasıl diycem nasıl tepki vericek
- +1 yıl
Anlatabileceğin en iyi yol şu an bu adamın etrafınızda olmasından rahatsız olduğun olsun.. hiç olmazsa eşinde onun sana bakışlarını yakalar ya da takibe alırsa sana hak verir. rahat durmazsa yine bir saçmalık yaparsa yanında en azından telefona ses kaydı yapabilecek imkanın olsun..
Bence eşin dışında kim olursa olsun yinede başka bir erkekle yanlız bir ortamda olmamaya dikkat etmelisin..
Soran+1 yılTeşekkür ederim cesaretimi toplayıp kendisiyle konuşcam
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana olan hareketlerinden hoşlanmadığını belirt. Bana karşı laubali ve rahatsız ediyor de. Temasta bulunmaya çalışıyor dersin. Görüşme de. Ben zaten yanyana bile gelmek istemiyorum ama bana farklı baktığını düşünüyorum rahatsız oluyorum de.
09 Yorumla
Soran+1 yılBunları nerde çıkardın bir şey mi oldu diye üsteliycek eşim zorla söyleticek kendisi biliyorum. Bana inanır onu biliyorum ama kendisini tehlikeye atıcak bir hareket yapmasını da istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılSöyleyeceksin o zaman bana yakınlaştı diceksin izin vermedim diceksin ayrıntılı anlatma da. Öpmeye kalktı bi anda otururken dersin. Yani böyle bişeyi paylaşman gerekiyor. Baştan bir delilik yapmaması için söz iste. Evi falan kilitle olmazsa veya eşinin bir arkadaşı varsa iyi olan ona anlat de ne yapmalıyım gibisinden söylersin bişey olursa eşine sahip çıkar. Ya da kuzeni, kardeşi varsa
Soran+1 yılTeşekkür ederim bu gerçekten düşüneceğim bir şey iyice ölçüp tartıcam
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi aynı şey onun başına gelse öğrenmek isterdin değil mi? Yani iyice düşün, taşın. Sonradan pişman olma. Ama ben olsam çat çat söylerdim eşin öfke kontrolü olmayan biriyse yanına akraba alırdım. Umarım her şey düzelir o pislik de hayatınızdan çıkar
Soran+1 yılŞehir dışında yaşıyoruz onu işi dolasıyla çevremizde pek eş dost yok. Kendi kendime halletmeye çalışacağım em kötü orta kendimi atarak yeminler ettiririm. Asıl korkum da ben eşimi çok seviyorum benden uzaklaşsın veya soğusun istemiyorum
- +1 yıl
Görüs sahibi birşey soracagim sen evli misin?
Cevap sahibi+1 yılYoo bekarım
Cevap sahibi+1 yılSoruyu güncellemişsin iyi yapmışsın eşine söyle gerekirse yemin etsin bişeyler yapmasın ama dediğim gibi dikkat edin özellikle eşine söyle kendisini tehlikeye atıcak bişey yapmasın iyi ki söyledin boşver ona anlatmıcaksın da kime anlatıcaksın... iletişimi kesin telefonlarınızı değiştirin gerekirse ve hatta muhattap olmayın karşı taraf size musallat olmaya kalkarsa gidin ailesine söyleyin babasına söyleyin a... s. çs. n... yani sonuçta evli barklı insanlarsınız...
Soran+1 yılYeminler ettirdim zaten bir şey yapmayacağına dair biraz ds göz yaşıyla ikna edebildim. Ama evden çıktığı her an arıycam onu
Söyleme oylr oldufunu eşinin başı durduk yere belaya girmesin ama uzak durması için çabala bir ssyler yap başka bahaneler bul
06 Yorumla
Soran+1 yılBende bundan korkuyorum hadi bana inandı bana bir şey demedi ona bir şey yapmayacağı ne malum.
Soran+1 yılİçim daha rahat ona karşı. Sinirli doğal olarak şu an ama geçicektir
Soran+1 yılAynen öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılooofff çok kötü olmuş...
söylemen gerek ama eşinin huyunu da bilemiyorum...
harbi pis durum11 Yorumla
Soran+1 yılSöyledim
- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılSöyleme ve eşinin arkadaşını evine kabul etme, mesafeli ol
11 Yorumla
Soran+1 yılNerden çıktı bir şey mi oldu diye soracak bana birden neden mesafe koymak isteyim ki
+1 yılEn iyisini yapmışsınız eşinize söyleyerek. Zorla öpmek nedir bunun adı tacizdir
01 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşünüyorum. Teşekkür ederim
Gizli Üye(36-45)+1 yılevli bi kadın bi erkekle arkadaslık etmemeli dediğimizde modernlikten bahsediyorlar. bunun medeniyetle ilgisi yok insanların ilkel benlikleri vardır, etkileşim olur böyle. eşine demezsin ama onun hareketlerinden hoşlaşmıyorum dersin.
00 Yorumla
+1 yılHer söylemediğin dakika daha fazla sıkıntı çekeceğinin habercisi
04 Yorumla
Soran+1 yılÜstü kapalı anlatıcam galiba vicdan azabı çekiyorum amaa
- +1 yıl
Olabilecek bir güzel olguyu bile yok edebilecek durum zaman kaybetmen duruma hakim ol ve söyle bence yoksa abuk zubuk dizilere dönersiniz. Böyle şeylere cesaret eden insanlardan hayır konusunda beklenecek şeyler çok kısıtlı, getirebileceği zararlar bir hayli fazladır.
Soran+1 yılYani söylemeliyim değil mi
- +1 yıl
Kesinlikle söylemelisin
Aşk İlişkileri konusunda 797 cevap paylaştı. eşine söylemelisin böylece eşinde arkadaşlarını düzgün seçebilir
07 Yorumla
Soran+1 yılNasıl söylenir bu
Soran+1 yılAgresif değil de buna herkes sinirlenmez mi? İşe başlarken bile dikkat edersin diye ona emanet etmişti
Soran+1 yılKamera olduğunu sanmıyorum ayrıca mekan onun belki silmiştir çoktan
Soran+1 yılDeniycem söylemeyi
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSöyleme o şahısla bir daha karşılaşmakarşılaşma söylersen adamı katil edersin yapma birde eşinizle aranız bozulabilir seni suçlu yapabilir yapma ablacım
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYa da tam tersi sakın insansa anlatabilirsin seni yanlış anlamamsi için yoksa adını yanlış çıkarır o şahıs
- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence söylemelisin cünkü seninde hosüna gittigini sanıp cesaretlenecektir
03 Yorumla- +1 yıl
En iyisini yaptın salma siniri diner ona da anlatıp anlatmamandaki kararsızlıgının nedenini anlat bişey yaparsın serefsiz için başın belaya girer huzurumuz bozulmasın diye teretdütde kaldım
- +1 yıl
Onu rahatlat yanii
- +1 yıl
Böyle kişiler bizim mutlulumuzu bozmasın dostlarımızı arkaadaşlarımızı iyi secelim böyle kişiler herkezin cevresinde olabiliyor
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Sen oraya gitmezsin. O yaptığıyla kalırsa susarsun. Değilse eşine durumu söylersin
00 Yorumla
+1 yılEğer söylemezsen senin de suçlu olduğunu düşünür canım bence kesinlikle söyle
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSoruyu güncellemelisin. Eşinle konuştun mu, ahududu ayrıca esin sabah nereden geliyor
16 Yorumla
Soran+1 yılKonuştum soruyu da güncelledim. Dün nöbeti vardı
Cevap sahibi+1 yılDr mu ne nöbeti. Olacağı buydu. İstediğin kadar yeminler ettir, erkek yapacağını yapar inşallah büyük bir olay yaşanıp üzülmezsiniz
Soran+1 yılAynen doktor kendisi. Sadece şu an biraz fazla sinirli aklına geldikçe daha da sinirleniyor aklından da çıkmıyor
Cevap sahibi+1 yılPek inandırıcı değil dr olması çünkü senin yaşın 20. Bu yaşlarda ne dru. Soru trole dogru gidiyor
Cevap sahibi+1 yılHem dr eşi neden Cafe de çalışıp öğrenci olsun neyse kimse duymadı😅
Soran+1 yılKendisiyle küçüklükten beri tanışıyoruz öyle trollük bir durum yok. Ayrıca intörn kendisi. Cafe de çalışma olayı da benim tamamen gurur yapmamdan kaynaklı
Tabi ki söyleme ama kesinlikle yüz yüz yüze gelecek ortamda bulunma eşine de onu uzaklaşmasını sağla
00 Yorumla
+1 yılSöylersen kan alabilir söylemesen de vicdan rahat etmez her türlü sıkıntı
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet vicdan azabı çekiyorum çok fazla nasıl söyliycem diye. Farkında da bir şeylerin ters gittiğinden okulumu bahane ediyorum yalan da söylüyorum ona durduk yere
+1 yılSöyleme ve eşini ve kenden o arkadaşla arana mesafe koyun. Eşine söylemeden arkadaşından soğutmaya çalış
01 Yorumla
Soran+1 yılGerçek çıkıyor ama insanın karşısına benden duysa daha iyi olur
Bunu eşine anlatmalısın daha sonra aranızda yanlış anlaşılma olmasın diye. Öyle biriyle arkadaşlık etmesi doğru olmaz.
00 Yorumla
+1 yılSoyle bence bugun söylemezsen yarin daha ileri gidebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılGörüşmüyorum o kişiyle artık
+1 yılKötü olmuş balım
Umarım düzelir herşey21 Yorumla
Soran+1 yılUmarım
+1 yılbence söylemelisin adamı naparsa yapsın yani haketmiştir
00 Yorumla
+1 yılÜzme kendini gerekeni yap
03 Yorumla- +1 yıl
Sabaha kadar sakinleşmesini bekle duşa girsin soğuk suyla yıkansın.
Soran+1 yılAğrı kesici içti uyuyor şu an
- +1 yıl
İyi bari
+1 yılOlacağı buydu ateşle barut yanyana durmaz abi
06 Yorumla- +1 yıl
Birde diyosun ben bise yapmadım bu kızların savunma mekanizması ve beyinsiz bencil olduklarının kanıtı 1 kendini ne sanıyorsun sen sadece senin duyguların arzuların yok herkesin duygusu arzusu var bunları düşünerek bilerek düzgün hareket etmelisin
Soran+1 yılAteşle barut yana yana durmaz mı? Ben molaya çıktım peşimden gelen oydu ne diycektim adam aynı zamanda patronum
- +1 yıl
Illaki birşeyler sezer insan okadar kıt olmadigin belli birşeyler anlamış olman lazım buna fırsat ihtimal vermemen lazimdi
Soran+1 yılHiiiç öyle bir tavrı yoktu. Günlük muhabbetimiz bile nasılsın iyi misin tarzıydı
- +1 yıl
Aptal aptal konuşmasana kadınla yok bencil beyinsiz oluşunuz diye ne bilecek gerizekalıi adamın alnında ben birazdan şu kadını öpeceğim mı yaziyor saçma sapan konuşmayın ya. Cok özür dileriz herkesin arzusu duygusu varmis erkeklerin çoğunun yürüyen cinselliktej ibaret olduğunu unuttuğumuz için. Ota bokaa kadını suclamakran vazgecin
- +1 yıl
@goktendusenucelma kadını suçladigim yok sadece soruyorum hiç mi fark etmedin diye sonuçta aklı başında bir insan kadinlarin 6. hissi falan sadece kendilerini savunurken mi var beya aklı sadece kendini aklamak için mı çalışıyor? O zaman 6. Hissi ve akli neredeydi bu olmadan önce?
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılO kafeye gitmeseydin bütün bunlar olmazdi.
08 Yorumla
Soran+1 yılParamı kazanmak için gittim oraya
- +1 yıl
Samimi olmayacaktin o zaman. Yuz bulmuş senden.
Soran+1 yılKendisine ilk tanıştığımızda abi diyerek hitap da bulunuyordum. Eşinle aynı yaştayız bana abi mi diyceksin diyerek abi lafını ortadan kaldırdı. Ben başta mesafemi korudum
- +1 yıl
Eşine bunu mutlaka söyle.
Soran+1 yılAma nasıl
- +1 yıl
Başkasından öğrenirse ortalık karisir. İkinizin de müsait olduğu bir anı kolla ve sakince soyle.
Soran+1 yılBaşkasından mı herhaldee gidip bunu anlatmaz değil mi?
- +1 yıl
Eşin geldi beni öptü diyebilir.
Hep öyle olur zaten zorla öptü! At 🐎
01 Yorumla
Soran+1 yılBen evli bir kadınım zaten suç bende değil onda bunu gayet iyi biliyorum! Yangın merdiveninde oturuyodum bütün gün yorulduğum için. Gelip yanıma oturdu bir şey demedim karşımda ayakta da durabilirdi gerçi aklımın ucundan geçmedi. Sonra da bit vakit sonra oldu işte.
Gizli Üye(18-24)+1 yılSöyle bence anlat eşin biraz adamsa anlayışla karşılar
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet belki beni yargılamaz ama ya başına bela açabilirse karşı taraf yüzünden
Cevap sahibi+1 yılBirader karının bi suçumu var geldi öptü diyor?
Cevap sahibi+1 yılKarıma el kaldırmam adamı döverim
Cevap sahibi+1 yılKanka abaza kardeşim lar heryerdeler
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNerden buldu bu cesareti
06 Yorumla
Soran+1 yılHiç bilmiyorum biz arkadaştık hatta kendisi bizim düğünümüze bile geldi. Eşimle bir ara aramız bozuktu bunu biliyordu ben eşim için şehir değiştirdim pek arkadaşım yok genelde onunla konuşurdum
- +1 yıl
Peki giymin nasil
Soran+1 yılYa normal zaten günlük iş kıyafeti pantolon üstü bluz giyinen insanım ekstra hiç bir şey yapmadan gidiyorum
- +1 yıl
O zaman cekicisin
Soran+1 yılÖyle ya da değilim evli bir kadını öpmesini açıklar mı
- +1 yıl
Bı ışık almış o yüzden diyorum
+1 yılsöylemesen daha iyi ve bir daha görüşme.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 761 cevap paylaştı.
+1 yılEşine kesinlikle söylemelisin
00 Yorumla Direk söyle yoksa devamı gelir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılya söyle ya da sonsuza kadar o kişiyi görme.
02 Yorumla
Soran+1 yılEşim görücek ama
- +1 yıl
ona da hissettir o adamın sağlam biri olmadığını.
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı iş yerinde mi calisiyosunuz
07 Yorumla
Soran+1 yılArtık çalışmıyoruz
Cevap sahibi+1 yılNe zamandan beri çalışmıyosunuz
Soran+1 yılOlay cuma yaşandı. Ve o gün bitti orda daha görmedim onu
Cevap sahibi+1 yılBidaha görmuceksen ya da yazmicaksa bisi deme ama arar ya da sorarsa hic durma söle yasadiklarima yakin seyler yasadim ama biraz degisiqi
Soran+1 yılBen görüşmem de eşim görüşür
Soran+1 yılGizli kalmak istiyorum zaten yeterince battım
Cevap sahibi+1 yılBattiqin bisi yok engellersin geri olumsuz da düşünme
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoşver, söyleme. Kan çıkmasın
09 Yorumla
Soran+1 yılSöylemeye karar verdim bir kaç saat sonra eve gelicek kafamda toparlamaya çalışıyorum diyeceklerimi. Ben bir şey yapmadım sonuçta neden gizleyim ki ayıp benim ayıbım değil
Cevap sahibi+1 yılGidip onu öldürsün cezaevine mi girsin yoksa darp edip yine ceza mı alsın? Ya da hiçbir şey yapmayıp senin gözünde mi değersizleşsin? Veya şikayet edip içeri mi attırsın?
Sence hangisini yapsın?
Soran+1 yılBen bunun hepsini düşündüm iki gündür tek düşündüğüm şey bu. Gelip bana sarıldığında bile kendimi kötü hissediyorum burnum sızlıyor ağlama isteği oluşuyor. Ben böyle evliliği devam nasıl ettirebilirim ki? Yeminler ettiricem bir şey yapmaması için. Onsuz yaşayamacağımı söyliycem. Ne kadar bekletirsem o kadar suçlu olduğumu sanıcak.
Cevap sahibi+1 yılSenin bir suçun yok. İtiraf etmiyorsun, olanı anlatıyorsun. Anlatacaksan saydıklarımdan biri olacak ki olmazsa, kocan geniş biri değilse içi içini yiyecek ve sizin aranız bozulacak.
Ya gidip kendin şikayet edeceksin onda da ispat olmadığı için bi yol alamayacaksın ya da susup o kişiyle görüşmeyi keseceksin.
Maalesef böyle.
Soran+1 yılO kişi eşimin arkadaşı ama eşimin de görüşmemesi gerekiyor evimize gelip giden biri. Ne diycem ki ona iş ağır geldi bıraktım dedim. Görüşmemesine ne diycem ne bahane bulucam? Söylememeli miyim yani söylersem eskisi gibi aramız olmaz mı bu ihtimal de geçti aklımdan ama bana inanır diye düşünüyorum sonuçta ben karısıyım onun. Kafam çok karıştı ya ama bir gün gidip o şahıs söylerse? Gerçi söyleyebilir mi bilmiyorum. Eşime işten çıktığımı söylediğimde bile neden bir şey mi oldu dedi yoğun geldiğini söyleyince de genelde bana söylemeden bir şey yapmazsın dedi. Çok karıştı kafam
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin. Söylersen sonuçları olacak ama arkadaşıysa bi şekilde şerefsiz olduğunu bilmeli
Soran+1 yılEvet arkadaşı maalesef ki
Cevap sahibi+1 yılNasıl bi şerefsizmiş acaba ne bekliyordu. Senin yakınlığını mı farklı yorumladı?
Soran+1 yılBen kendisiyle yakın değilim. Hatta kendisine 'abi' diye hitap ediyordum aramızda yaştan ve mesafeden ötürü. Bana eşinle aynı yaştayım ne abisi arkadaşı biz diyerek bunu kaldırdı. Daha sonra yanında bir şekilde işe başladım aşağıda yazdım. Gündelik konuşmamız vardı aynı işte çalışan iki insan nasıl konuşursa. Çok nadir arada nasıl olduğumu eşimin nasıl olduğunu işi ve okulu nasıl idare ettiğimi felan sorardı ama bunlar herkesin genel sorduğu şeyler hiç üstüne düşünmedim bir art niyet aramadım
Gizli Üye(30-35)+1 yılYüz vermişsin ki seni öpüyor.
06 Yorumla
Soran+1 yılYüz mü vermişim? Kendisiyle arkadaşlıktan öte muhabbettimiz yok. Ayrıca arkadaşının da eşiyim ben onun.
Cevap sahibi+1 yılSuçluluk psikolojini bastırmak için bütün suçu karşıya atma. Kimse arkadaşının eşini durduk yere öpmez. Yüz verdiğindendir
Soran+1 yılYa tamamen saçmalık kendisine abi diye hitaplarda bile bulundum. Onun kanı bozuksa benim ne suçum var
Cevap sahibi+1 yılVicdanını böyle rahatlatamazsın. Kocan duyarsa 2 erkeği birbirine vurdurursun.
Soran+1 yılSadece yanında çalışıyorum diye beni fazladan görüyordu. Ayrıca giyimime de dikkat ediyorum eğilirken göğsüm belli olmasın diye bu kadar dikkat ederken yüzüğümü bir an bile çıkarmazken gerçekten suç bende mi cidden?
Cevap sahibi+1 yılSorun göğüslerin ya da yüzük değil. Davranış şeklindedir muhtemelen. Sıcak ve iyi davranan birisisindir ve bunu muhabbet arasında abartmışsındır. O da cesaretlenmiştir. Gerçekleri kendine söylemekten korkma. Neyse o
Gizli Üye(30-35)+1 yıleşin yokken bir erkekle niye baş başa kalırsın ki
03 Yorumla
Soran+1 yılBaş başa kalmadım zaten kendisi kafe işletiyor bende belirli bir süreliğine yanında çalışıyorum. Moladaydık
Cevap sahibi+1 yılhmm çocuğa ayrıl işten eşimle konuşmanı kes yoksa taciz ettiğini anlatcam de
Soran+1 yılİşten ayrıldığımı söyledim eşime zaten ilk tepkisi bir şey mi oldu orda dedi. İş fazla yoğun felan diyerek geçiştirdim
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Doğru olanı yapmışsın, helal olsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖptüğünde ne hissettin peki?
05 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir şey
Cevap sahibi+1 yılOlumlu olumsuz herhangi bir duygu hissetmedin mi yani?
Soran+1 yılSinirlendim çok fazla
Cevap sahibi+1 yılAnladım:) ama büyütülecek bir olay değil gerekli sertlikte tepkiyi koyduysan zaten.
Cevap sahibi+1 yılSöylememen daha iyi olurdu ama dinlememissin.
Seni orasbi gibi görüyor
01 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle gözükecek hiç bir şey yapmadım!
Gizli Üye(30-35)+1 yılSöyleme bence benimde başıma geldi o tarz olay
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen diyemdim
Söyleme ve oraya gitme
00 Yorumla
+1 yılArkadaşlik bagini kopart
00 Yorumla
+1 yılDüzgün troll yapın
11 Yorumla
Soran+1 yılYahu kardeşim trol olsa ben niye bu kadar uğraşayım niye tek tek herkesten fikir almaya çalışayım?
nerde yaptı
04 Yorumla
Soran+1 yılAyrıntıları yazmadı
Soran+1 yılAyrıntıları yazdım
Bunda bişey yok sana bişey sormak istiyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılO zmaan sormayın
+1 yılOha be o nasıl arkadaş
02 Yorumla
Soran+1 yılÖylee biri işte
- +1 yıl
İyi ki swvismedi
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılErkek mi bu?
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
İyi de be dostum.. sen de gidip birinin kafesinde arka tarafta ne işin var.. yani normal saatlerde normal yerlerde görüş bari
- +1 yıl
Yaşlarınız kaç kaç ki?
Soran+1 yılBen kafe de çalışıyorum yaşım 20 henüz üniversite okuyorum. Yazın kendi paramı kazanmak istedim kısa süreliğine olduğu için kimse iş vermedi. Bu şahıs da eşimin arkadaşı 28 yaşında bana istersen çalışabilirsin kafe de dedi. Benim mola zamanımdı sigara içmek için yangın merdivenine çıktım
+1 yılFizğin tahrik etmiştir belkş
00 Yorumla
+1 yılAçıklama
00 Yorumla- Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer