En yakın arkadaşım beni öptü, eşime nasıl açıklamam gerek?

Arkadaşlar öncelikle beni yargılamayın benim hiç bir tahrik edici hareketim yok. Eşim çok yoğun çalışıyor bende ortak bir arkadaşımız var onunlaydım kendisinin kafesi var. Cuma günü kimse yoktu arka tarafta sigara içiyorduk birden gelip benim dudağından öptü. Ona hakaretler ettim ve orayı terk ettim. Eşime daha söylemedim ve sürekli görüşüyor o şahısla kafayı yemek üzereyim eşime karşı kendimi kötü de hissediyorum. Söylesem bir türlü söylemezsem bir türlü napıcam ben
Güncellemeler
+1 yıl
Söyledim kendisine hiç detay atlamadan tek tek anlattım. Tabiki dr çok sinirlendi bu durumuma yeminler ettirdim ona gidip bir şey yapmaması için. Arayıp baya büyük hakaretler etti o şahısa. Daha sonra da benimle konuştu farklı şeyler olup olmadığını daha önce böyle bir şeye kalkışıp kalkışmadığına. Yanımda şu an evden markete bile gönderemiyorum sinirli diye. İçim vicdanen rahat ama bir şey yapıcak korkusu oluştu şimdi de.
En yakın arkadaşım beni öptü, eşime nasıl açıklamam gerek?
Cevapla