Erkek arkadaşıma onu aldatıyor muşum gibi hissettirmem ne kadar doğru?

Sevgilimin beni aldattığını yakaladım. Çünkü bana Manisa dayım derken İzmir de yakaladım ama ona söylemedim tabi ki de bunu. Bunu da nasıl bulduğumu söyleyemem biraz karışık. Bende bunu hissettigimden beri onu aldatıyormuşum gibi hissetmesini sağlıyorum. Atıyorum geceleri görüntülü konuşmalar yapacağımı söyleyip uyuyorum. Ya da en yakın arkadaşlarımda kalacağım eve gitmiyorum falan diyorum tabi ki hikaye. Bugün hatta şey dedim bir konu da geçti ben aldatilirsam bende aldatirim ondan ses çıkarmam çok ağır tepki vermem dedim. Onda biraz sanırım tedirginde oldu. Sizce yaptığım şey doğru mu? Biraz kaybetme korkusu iyi olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin gazına geldiim gecenin şu saatinde enistenize önce ayrılma dileğimi söyledim ardından çat çat tüm delilleri sundum. İnkar etti konum at dedim onu da atmaya yemedi shdbjdjd
Erkek arkadaşıma onu aldatıyor muşum gibi hissettirmem ne kadar doğru?
Cevapla