BİR KIZLA KONUŞUYORUM KIZA ÇOK AŞIĞIM AMA KIZ BENİMLE KONUŞMAK İSTEMİYOR?

Arkadaşlar selam, bir kızla kknuşuyorum ve kızı çok seviyorum. Kız aslında konuşmak istiyor gibiydi mesajlarıma kısa cevaplar bile vermiyordu yani. Güzel muhabbet de açtım ama hep ben yazdığımdan dedim 1 hafta bekliyim kız yazar belki 2 haftaya yakın ben yazdım çünkü. Ama kız yazmadı. Sizce konuşmaya devam etmeli miyim?
BİR KIZLA KONUŞUYORUM KIZA ÇOK AŞIĞIM AMA KIZ BENİMLE KONUŞMAK İSTEMİYOR?
Cevapla